برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 26 شهریور 1403
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئین رونمایی از فیلم حماسه پروانه برگزار گردید

آئین رونمایی از فیلم حماسه پروانه  پنج شنبه 8 شهریور با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،برخی از هنرمندان  و اهالی رسانه، طلاب علوم دینی خارجی وبخصوص آفریقایی و همچنین اقلیت های مذهبی و مسیحی همچنین با حضور سازندگان این فیلم و شخصیت های فرهنگی و سیاسی وبین المللی ...

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آئین رونمایی از فیلم حماسه پروانه  پنج شنبه 8 شهریور با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،برخی از هنرمندان  و اهالی رسانه، طلاب علوم دینی خارجی وبخصوص آفریقایی و همچنین اقلیت های مذهبی و مسیحی همچنین با حضور سازندگان این فیلم و شخصیت های فرهنگی و سیاسی وبین المللی و جمع کثیری ازبچه های بیماران پروانه ای همراه خانواده این عزیزان در تالار وحدت برگزار شد.

ابتدا مراسم تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سپس سرود ملی برنامه شروع شد . 
در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی گلپایگانی(مدیر خانه ای بی سازمان مردم نهاد)  از چگونگی تشکیل این نهاد  گفت و اینکه از بیماران پروانه ای حمایت می کند.
مدیر خانه ای بی سازمان مردم نهاد در ادامه بیان داشت: خودم درگیر این بیماری بوده ام و فاطمه این بیماری را داشته که بدین خاطر به فکر تاسیس این نهاد به کمک خیرین درآمدم که بالاخره در سال ۹۴  موفق به تاسیس  آن شدیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی گلپایگانی در ادامه افزود:  از مشکلات این بیماری می توان به نداشتن و کمبود دارو و  همچنین پانسمان بعلت تحریم اشاره کرد. 
در ادامه این رونمایی چند تن از بچه های پروانه ای به روی سن آمدند و هدیه ای را به حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی گلپایگانی "موسس خانه ای بی" اهدا نمودند که با تشویق و دست زدن ممتد حضار روبرو شد.

سپس آیت الله سید مصطفی محقق داماد نیز بعنوان میهمان ویژه سخنرانی کردند و ضمنا تقدیر و تشکر از مشکلات این بیماران و.. بیاناتی را ارائه کردند.

همچنین علیرضا محمدی کارگردان فیلم مستند حماسه پروانه نیز از چگونگی و انگیزه ساخت این فیلم گفت و  سپس نوبت به اکران فیلم رسید که با نمایش این فیلم درد آور و تراژدی غم انگیزه باعث ناراحتی حضار و اشک ریختن آنها گردید.
 در انتهای فیلم گروهی با اجرای نمایش و سرود و آهنگ غم برنامه را جذاب و دیدنی نموده بود. که با آمدن پرده صحنه برنامه به پایان رسید و مدعوت سالن را تخلیه نمودند. لازم بذکر است که این فیلم بخاطر وجود میهمانان خارجی با زیر نویس انگلیسی اکران شد.
از نکات حائز اهمیت این برنامه   تسلط  مجری آن به  دو زبان فارسی و انگلیسی  بود که توجه حاضران را جلب نموده بود.
گروه خبری حمیت نیوز(حمنا) ضمن آرزومی سلامتی این بیماران عزیز، از مسئولین ذیربط درخواست پیگیری حل مشلات دارویی و پانسمانی این عزیزان را دارد.

 

مصطفی فرجی
تاریخ: 1403/6/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بیستمین جشن مدیران تولید برگزارشد

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ بیستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با اجرای شاهد احمدلو در هتل پارسیان استقلال تهران با حضور محمدرضا باهنر عضو ...

نگاهی به فیلم سینمایی شه سوار به بهانه اکران یکی دیگر از فیلم های جشنواره فیلم فجر ۴۲

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بررسی فیلم سینمایی شه سوار که در چهل و دومین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت و در آستانه اکران این فیلم همزمان در روز ملی سینما در سینماهای ...

مسیر آینده از تولید مشترک می‌گذرد/ پایان رویداد «پرتاب»

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، دومین روز از رویداد ارائه طرح مستند «پرتاب»، امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ...

روز ملی یوز ایرانی در خانه هنرمندان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ نه شهریور روز ملی یوز ایرانی نام گذاری شده است به همین مناسبت‌ مراسمی در خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضورهنرمندان و علاقمندان ...