برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 26 شهریور 1403
درخواست آبفای استان از مردم؛

حوادث و مصارف غیرقانونی و بی رویه را از طریق تلفن 122 گزارش دهید

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از آمادگی شماره تلفن 122 برای دریافت گزارش‌های مربوط به حوادث شبکه آب در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام سال خبر داد.

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ قاسم معارف وند با بیان اینکه شماره تلفن 122 در تمام ساعات شبانه‌روز و در تمام ایام سال آماده دریافت گزارش‌های مربوط به حوادث شبکه آب است، گفت: ساکنین و اهالی روستاهای استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابات آب، با شماره تلفن 122 تماس گرفته و شرکت آب و فاضلاب را مطلع کنند تا این شرکت نیز در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و رفع مشکل اقدام کند.

وی با اشاره به خشکسالی و کمبود منابع آبی، خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توزیع عادلانه آب، یکی از کارکردهای شماره تلفن 122، پیگیری موضوعات مربوط به مصارف غیرقانونی و همچنین مصارف بی‌رویه است.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آبفای قم از اهالی و ساکنین روستاها خواست تا هرگونه مصرف غیرقانونی و بی‌رویه اعم از آبیاری باغ و باغچه و یا پر کردن استخر را از طریق شماره تلفن 122 اعلام کنند تا شرکت آب و فاضلاب اقدامات قانونی را در این زمینه انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شماره تلفن 122 علاوه بر ارائه خدمات فوریتی و رسیدگی به حوادث شبکه و انشعاب آب، خدمات مربوط به امور مشترکین را هم ارائه می‌دهد، اظهار کرد: همه هم استانی‌های محترم به ویژه اهالی روستاهای استان، برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها می‌توانند به جای مراجعه حضوری به شرکت آب و فاضلاب، از شماره تلفن 122 برای دریافت خدمات استفاده کنند.

معارف وند قابلیت پیگیری و رهگیری سریع‌تر و نظارت بر درخواست‌ها از لحظه ثبت تا پایان آن‌ها توسط مرکز ۱۲۲ را از جمله مزایای دریافت خدمات از طریق این شماره تلفن اعلام کرد.

تاریخ: 1403/6/10
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...