برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مکان و موقعیت مناسب داده می‌شود

رضازاده گفت: در هفته وحدت و بعد از آن صهیونیست‌ها چندصد نفر از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند، اما جواب لازم را در مکان و موقعیت مناسب خواهند گرفت.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ یعقوب رضازاده دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در طی گفت‌وگویی درباره پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در ترور شهید هنیه گفت: جواب جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی درخصوص ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران قاطع و دندان‌شکن خواهد بود، اما در چه زمان و مکانی و به چه نحوی این پاسخ داده خواهد شد کاملا سری است.

وی اظهار کرد: جلساتی با فرماندهان سپاه و ارتش داشتیم و قطعاً جنایت رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد بود و در زمان و مکان خود با یک شکل مناسب و مقتضی این جواب به آنها داده خواهد شد.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پرونده ترور شهید هنیه گفت: درخصوص پرونده ترور شهید اسماعیل هنیه وزارت خارجه، سپاه قدس، وزارت اطلاعات و پلیس اطلاعات فراجا اقدامات اطلاعاتی را با هماهنگی و نظارت کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام می‌دهند و جلسات زیادی گذاشته شده که ان‌شالله به نتیجه خواهد رسید.

 رضازاده بیان کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه، حزب‌الله لبنان و نیرو‌های مقاومت در همه دنیا ثابت شده است.

وی تاکید کرد: حمایت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و پزشکی ما از جبهه مقاومت ادامه دارد، چون آنها مسلمان هستند و برای جهان اسلام در لبه نبرد با اسرائیل هستند و این حمایت‌ها و رفت‌و‌آمد‌های سیاسی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: در هفته وحدت و بعد از آن رژیم صهیونیستی چندصد نفر از مردم مسلمان را به خاک و خون کشید، اما قطعاً جواب لازم را در مکان و در موقعیت مناسب خواهد گرفت.

تاریخ: 1403/7/7
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پزشکیان: دولت در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرده و آن را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست و گفت: ...

پزشکیان: رژیم صهیونیستی و حامیانش، بزرگ‌ترین تروریست‌ها هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان روز پنج شنبه پس از پایان سفر به نیویورک، اظهار داشت: در سه روزی که این‌جا بودیم با سران بیش از ۱۵ کشور گفت وگو داشتیم که در بیشتر ...

امروز رسانه کانونی‌ترین عامل شکل گیری سبک زندگی فرزندان است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی تقدیر از مدیران و فعالان "طرح زیست عفیفانه" که در سالن همایش‌های ...

تجمع حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم لبنان و محکومیت جنایات اسراییل غاصب

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛تجمع حوزویان شهرستان اردکان و اقشار مختلف در پی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، برگزار شد. شرکت کنندگان در این برنامه ضمن محکوم کردن این ...