برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 27 مهر 1403

پيام استاندار قم به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش

استاندار قم با صدور پیامی فرارستان هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت. 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم ؛ رو متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار‌قم به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش به شرح ذیل می‌باشد:

«بسمه تعالي»
ورزش مهم ترین عامل تندرستي و پويايي و زیربنای سالم سازی جامعه است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومي و افزايش روحيه  و نشاط اجتماعي را به دنبال دارد.

امروزه اثرات مثبت و مفید ورزش نه تنها بر سلامت جسم، بلکه بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و در احاديث و روايات متعددي بر ضرورت اهتمام افراد به تربيت و نيرومندسازي جسم و روان با پرداختن به فعاليت هاي ورزشي و پرهيز از كسالت و كم تحركي توصيه شده است.

يكي از مشكلات رایج زندگی های مدرن و به اصطلاح ماشینی امروز، كم تحركي و عوارض و بيماري هاي مختلف ناشي از آن است از این رو تلاش برای نهادينه کردن فرهنگ ورزش و ترغيب و تشويق گروه هاي مختلف سني به انجام  فعاليت هاي منظم و مستمر ورزشي امری بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.  

نام گذاری«۲۶ مهر تا دوم آبان» به عنوان هفته تربيت بدني و ورزش، فرصت ارزشمندی را برای آشنايی بيشتر جامعه با پدیده ورزش و تبيين اهميت و آثار آن در ابعاد فردي و اجتماعي فراهم کرده است.

ضمن تبریک این هفته به ورزشكاران، علاقمندان و همه كسانی كه سهمی را در توسعه، ترويج و تعالي ورزش دارند، برای تلاش گران اين عرصه توفیق روزافزون از درگاه ايزد منان مسألت دارم.
دکتر سید محمد آقامیری
استاندار قم

تاریخ: 1403/7/26
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم با حضور سید محمد آقامیری استاندار قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام ...

آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری قم برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی؛ معاون اول قوه قضاییه، سید محمدآقامیری استاندار قم، آیت الله ...

لزوم توجه شورای شهر به بافت فرسوده شهر قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سید محمد آقامیری ظهر امروز در مراسم افتتاح ،بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۴۸ پروژه شهرداری قم، اظهار کرد: اولویت ما در هر زمینه‌ای ...

هیئت رئیسه جدید آرامش نسبی را به اتاق اصناف بازگردانده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی مدیرکل بارزسی استان قم امروز در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم اظهار کرد: نظارت بر امور موضوع مهمی ...