برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 2 آبان 1403

حزب الله شهادت "سید هاشم صفی الدین" را تایید کرد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس شورای اجرایی این جنبش به شهادت رسیده است.

به گزارش حمیت نیور(حمنا) به نقل از ایسنا، حزب‌الله روز چهارشنبه شهادت «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی این جنبش را تایید و در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به امت شهدا و مجاهدین، امت مقاومت و پیروزی، خبر شهادت سید هاشم صفی الدین، رضوان الله تعالی علیه، فرمانده‌ای عظیم و شهیدی بزرگ در راه قدس را اعلام می‌کنیم.

حزب‌الله تصریح کرد که سید هاشم صفی الدین در حمله جنایتکارانه و خصمانه رژیم صهیونیستی به همراه جمعی از بهترین برادران مجاهد خود به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است: سید هاشم صفی الدین به برادر خود، شهید بزرگوار ما سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پیوست که چه برادر خوبی برای برادر خود بود و به منزله حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای برادرش امام حسین (ع) بود.

حزب‌الله در این بیانیه تصریح کرد: او برادر، پشتیبان و پرچمدار و مورد اعتماد سید حسن نصرالله در سختی‌ها و ضامنی در دشواری‌ها بود. سید هاشم صفی الدین بیشتر حیات خود را در راه خدمت به حزب‌الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد و طی سال‌های مدیدی از عمر شریف خود را با احساس مسئولیت و اقتدار، اداره شورای اجرایی و نهادهای مختلف آن را در زمینه‌های مختلف و هر آنچه که با فعالیت مقاومت در ارتباط بود، برعهده داشت.

مقاومت اسلامی ایران اعلام کرد «شهید صفی‌الدین ارتباط نزدیکی با حامیان مقاومت داشت و دوستدار خانواده‌های شهدا بود تا آنکه خداوند با کرامت، او را در زمره کاروان نورانی شهدای کربلا قرار داد».

در بیانیه حزب‌الله تاکید شده است: ما با شهید بزرگ خود و برادران شهید او عهد می‌بندیم که مسیر مقاومت و جهاد را تا زمان محقق ساختن اهدافش در آزادی و پیروزی ادامه دهیم.

 

تاریخ: 1403/8/2
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دیدار خانواده شهیدان معصومه کرباسی و رضا عواضه با رهبر انقلاب

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ظهر امروز دوم آبان‌ماه، خانواده‌ی شهید معصومه کرباسی و همسر لبنانی ایشان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. شنبه ۲۸ مهرماه بود که در حمله ...

پزشکیان با رئیس‌جمهور مصر دیدار کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه‌ی اجلاس سران بریکس در قازان روسیه با «عبدالفتاح السیسی» همتای مصری خود دیدار و گفت‌وگو ...

جبهه اصلاحات ایران: هرگونه ادعای حاکمیت و مالکیت درباره سه جزیره ایرانی بی‌اعتبار است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) ب نقل از مهر جبهه اصلاحات ایران با صدور بیانیه‌ای نسبت به اقدام ناشایست و مداخله جویانه اتحادیه اروپا در حمایت از ادعای امارات در موضوع ...

ظریف: ما در دفاع از این مرزوبوم تردید نمی‌کنیم و دستمان ‌بسته نیست

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمدجواد ظریف، در نشست با عنوان «جامعه توانمند دولت قدرتمند» در مرکز بررسی‌های استراتژیک با حضور نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد با ...