اعتماد مردم قم به مركز تماس تلفنی ۱۲۲ آبفا
به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه، نظارت و بازرسی را از مهمترین موضوعات حوزه مدیریت نوین برشمرد و تأکید کرد: کارکرد بهینه نظارتی در پیشرفت هر سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
محمد امجد، نقش نظارت و بازرسی را در ارتقا سطح شرکتهای آب و فاضلاب، مهم ارزیابی و از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم و تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان که منجر به کاهش شکایات مردمی شده، قدردانی کرد و روند رسیدگی به شکایات را در این شرکت طی یک سال اخیر مطلوب دانست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت و بازرسی در شرکتهای آب و فاضلاب، اظهار داشت: این فرآیندها به عنوان ابزارهای کلیدی برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری در شرکت های آب و فاضلاب محسوب میشوند.
مهندس مهدی نظرزاده تاکید کرد: با اجرای دقیق نظارتها، میتوان به شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها ارائه داد.
قائممقام شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه از اعتماد بالای مردم استان قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ این شرکت خبر داد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین درصد شکایات مردمی از طریق این سامانه ثبت میشود، گفت: این امر نشاندهنده اعتمادی است که مردم استان قم در شهر و روستاها به ما دارند و این مهم یکی از افتخارات آبفای قم به شمار میرود.
مهندس عبدالحمید توکلی بینا با بیان اینکه اعتماد مردم باعث شده که قبل از مراجعه به مراجع دیگر، مشکلات خود را از طریق شرکت آب و فاضلاب استان پیگیری کنند، بر اهمیت رضایت شهروندان از خدمات آبفا تأکید و خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم و پیگیری مسائل از وظایف ذاتی ماست و شرکت آب و فاضلاب استان به این موضوع توجه جدی دارد.
وی همچنین مرکز ارتباط مردمی 122 آبفای قم را جزو پیشگامان در این عرصه در کشور اعلام کرد و با اشاره به خدمات متنوعی که از طریق این مرکز به مردم ارائه میشود، گفت: دسترسی آسان به خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و سهولت ثبت درخواستها و شکایات و پیگیری آنها از مزیتهای برجسته این مرکز است.
یادآور میشود تشکیل کارگروه نیروی انسانی به منظور ارتقا سطح کارایی و بهرهوری سازمانی و یکپارچهسازی کمیتههای انضباطی شرکتهای آب و فاضلاب کشور به منظور افزایش هماهنگی و بهبود فرآیندهای تصمیمگیری از اهداف اصلی برگزاری این جلسه بود.