درخشش آبفای قم در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان
به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تقدیر از شرکتهای برتر در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد.
شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم که با حضور دکتر امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مدیران صنعت آب و فاضلاب برگزار شد، عملکردی درخشان داشت و توانست به عناوین برگزیده دست یابد.
در این مراسم از تلاشهای مهندس مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم و سایر کارکنان این شرکت به دلیل عملکرد موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان و قرار گرفتن در بین دفاتر برگزیده مدیریت ارتباط با مشتریان شرکتهای آب و فاضلاب کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.
همچنین، مهندس عبدالحمید توکلیبینا، قائممقام و معاون برنامهریزی و توسعه شرکت آب و فاضلاب قم در این مراسم بهعنوان یکی از ۱۰ فرد تأثیرگذار سال در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
در بخش دیگری از این مراسم، از قاسم معارفوند، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم، به دلیل کسب مقام دوم در دو بخش «ارائه خدمات تعاملی مستمر و سفر مشتری» و «برنامههای وفاداری مشتری و جلب مشارکت مردمی» و همچنین مقام سوم در «بهکارگیری فناوریهای نوآورانه» قدردانی شد.