برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 29 فروردین 1403
مجتبی علیشاهی:

همایش صنعت ساختمان در قم برگزار می شود

دبیر همایش صنعت ساختمان قم گفت: چهارمین همایش صنعت ساختمان، 31 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛مجتبی علیشاهی دبیر همایش صنعت ساختمان قم با اشاره به برگزاری چهارمین همایش صنعت ساختمان قم اظهار داشت: خدا را شاکریم که بعد از حدود سه سال مجددا با برگزاری این همایش فرصتی فراهم آمده است که خانواده بزرگ صنعت ساختمان را دوباره در کنار هم ببینیم.

 

وی در ادامه افزود: مهم‌ترین اهداف از برگزاری این همایش ارائه فناوریهای نوین صنعت ساختمان،آشنایی با استانداردهای این صنعت و  همچنین بهره‌گیری از تجارب معماری بومی، شناخت الگوهای پایداری در معماری و شهرسازی اسلامی است که موجب ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان قم میگردد.

علیشاهی برگزاری این همایش را نسبت به همایش های گذشته متفاوت عنوان کرد و افزود: در این همایش  از هم اکنون نشست های تخصصی به همت مهندس صادق منش و تیم اجرایی ایشان با فعالان صنعت ساختمان برگزار میگردد که میتواند زمینه همفکری و راهگشای این صنعت مادر و عظیم باشد.

 دبیر همایش صنعت ساختمان قم در ادامه گفت: با حضور رسانه های مکتوب و مجازی مرتبط و خبرنگاران ویژه این صنعت، اساتید و بزرگان صنعت ساختمان، سخنرانی‏ های کلیدی و تخصصی،  پنل‏ های تخصصی،  کارگاه‏ های تخصصی  و رونمایی از تجهیزات و فناوری های نوین صنعت ساختمان، همایش با رویکردی جدید و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی از شکل‌گیری این همایش را بررسی مشکلات و رفع مسائل صنعت ساختمان‌سازی در این استان مطرح کرد و گفتمسئولان، انبوه سازان، سرمایه‌گذاران در مکانی جمع شده و در زمینه این مسائل صحبت کرده که البته این اتفاق باید به درستی شکل بگیرد تا نسل‌های آینده بتوانند از این تجارب ارزنده استفاده کنند.

سپس در مورد مدعوین این همایش اظهار داشت: در این همایش  انبوه سازان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ذیربط،اعضا منتخب سازمان های نظام مهندسی و کاردانی، شرکت های ساختمانی، شهرک سازان، برج سازان و سازندگان شخصی، شرکت های مهندسان مشاور، معماران تجربی و شرکت های طراح،مدیران پروژه های در حال ساخت، تعاونی های مسکن بخش دولتی و خصوصی،  بانک ها، موسسات مالی و اعتباری ، بورس و بیمه، مشاوران برتر املاک و مستغلات،  به عنوان مهمانان این همایش حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه الگوهای پایدار در معماری شهرسازی از دیگر اهداف این همایش است، تصریح کرد: استان قم در حال گسترش و سرمایه گذاری های کلان است به طوری که هتل های پنج ستاره و بسیاری از پروژه های تجاری،عمرانی و تفریحی در حال ساخت است به همین دلیل معماری قم نیاز به انسجام دارد،در برخی شهرهای بزرگ، قبل از اجرای پروژه نما، طرح در شورا نما تصویب می‌شود که میتواند در نمای شهری و معماری استان تاثیرگذار باشد.

علیشاهی در پایان ضمن حمایت از تولید کنندگان ملی در حوزه صنعت ساختمان اظهار داشت: این همایش یک دورهمی متفاوت با حضور مسئولان، تولیدکنندگان،سرمایه گذاران،اساتید و صاحبان دانش و اندیشه در صنعت ساختمان که با حضور تیم رسانه ای مجرب به دنبال حمایت از تولید وکالای ملی هستیم.

لازم بذکر است این همایش مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در سالن همایش های ونوس واقع در بلوار الغدیر قم برگزار میگردد و علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۱۲۲۵۳۷۳۷۷ تماس حاصل نموده و یا به سایت اینترتی این همایش به آدرس jphco.ir مراجعه نمائید.

تهیه و تنظیم: حامد متقی

حامد متقی
تاریخ: 1401/5/1
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تجمع مردم قم در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل توسط سپاه پاسداران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ساعاتی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ...

پیام شهردار قم در پی حملات سهمگین ایران علیه رژیم غاصب صهیونیست/عملیات "وعده صادق" مقدمه‌ای برای نابودی کامل رژیم دژخیم است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ متن پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است: دلیرمردان همیشه پیروز ایران اسلامی در نبردی دیگر برای اقتدار و سربلندی سرزمین و نظام ...

اطمینان می‌دهم آب همدان سالم است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محرابیان وزیر نیرو در مورد آب همدان بیان داشت: اطمینان می‌دهم آب همدان از نظر کمی و کیفی، آبی مطمئن و بهداشتی و سالم بوده و مردم می‌توانند ...

طوفان کاشان را درنوردید.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مدیر مرکز بحران شهرستان کاشان گفت: طوفان با شدت ۸۰ کیلومتر در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین این شهرستان را فراگرفت. تاکنون هیچ گزارش وقوع ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز