برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 10 فروردین 1403
مسئول سازمان بسیج مداحان قم مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه توانمندی های هیأت‌های مذهبی قم در آستانه ماه محرم

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم گفت: هیئت‌ها می‌توانند نیازمندی‌های خود از جمله ظروف یکبار مصرف، سماور و اقلام خوراکی مانند برنج و روغن را با قیمت مناسب از نمایشگاه این سازمان تهیه کنند‌.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)، سیدرضا جدّا در گفت‌وگویی خبری ​​​​اظهار داشت: در آستانه ماه محرم و با توجه فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مداحان در جهاد تبیین و مطالبات اخیر ایشان در دیدار با مداحان برای ورود مداحان در مسئله جهاد تبیین ، همایشی با همین موضوع با همکاری کانون مداحان و هیئت های مذهبی استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام برگزار خواهد شد.وی گفت: در این همایش از تعدادی از خانواده شهدای مداح تجلیل به عمل خواهد آمد.

جدّا افزود: نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های هیأت مذهبی استان قم با همکاری شورای هیأت مذهبی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در بوستان نجمه خاتون سلام الله علیه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان قم تصریح کرد: این نمایشگاه از روز دوشنبه ۳ مرداد ماه تا پنج شنبه ۶ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برگزار خواهد شد که هیئت های مذهبی نیازمندی های خود از جمله ظروف یکبار مصرف، سماور و اقلام خوراکی مانند برنج و روغن را با قیمت بسیار مناسب می توانند تهیه و خریداری می کنند‌.

وی خاطر نشان کرد: جذب کمک های خیرین و در اختیار قرار دادن کمک های جذب شده به هیئت های مذهبی مانند سال های گذشته مد نظر قرار دارد تا  مشکلی برای مجالس عزاداری سیدالشهدا در هیئت های کم برخوردار به وجود نیایید.

جدّا ادامه داد: با توجه به آغاز مراسم های عزاداری سیدالشهدا فراخوانی برای جذب مداحان جهادی اعلام شده و مداحانی که اعلام آمادگی کردند به مجالس هایی که نیاز به مداح دارند اعزام شوند، و طی هماهنگی که با کانون مداحان انجام شده به صورت جهادی مداحان در هیئت ها و روضه ها انجام وظیفه می کنند.

مسئول بسیج مداحان و هیئت های مذهبی استان قم عنوان داشت: مداحان جهادی در روضه های خانگی نیز با توجه به اعلام نیاز به مداح توسط شهروندان حضور خواهند یافت، همچنین پویش هر خانه یک حسینیه به منظور ترویج روضه های خانگی را در ایام محرم و صفر برگزار خواهیم کرد که در این پویش یک کتیبه روضه های خانگی با شعار ما ملت امام حسینیم تقدیم روضه های خانگی می شود، امامین انقلاب در خصوص اهمیت روضه های خانگی بارها تاکید فرمودند، هدف این پویش گسترش روضه های خانگی است.

تهیه و تنظیم: مجتبی علیشاهی

تاریخ: 1401/5/3
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم رسماً کار خود را شروع نمودند 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در جلسه ای با حضور مدیرکل و معاون و رئیس اداره اصناف و بازرگانان اداره کل صنعت،معدن و تجارت قم برگزار گردید، اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف ...

 سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان با جدیت پیگیری می‌شود 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: این قشر از جامعه در آینده ...

لزوم ساماندهی بازیافت کارخانجات و مجتمع‌های بین‌راهی استان قم 

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی متقیان ظهر امروز در هفتمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان قم افزود: آسیب پسماندها می‌تواند زیان جبران ناپذیری برای طبیعت به عمل آورد ...

عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در جعفرآباد آغاز شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ذبیح اله عبداللهی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وقفی بودن بخش مهمی از اراضی شهر جعفریه، خاطرنشان کرد: مشکل احداث مسکن ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز