برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 30 فروردین 1403
فردوس قم سزاوار باخت نبود

باخت فردوس قم زنگ هشدار به مسئولان بود

در روزی که فردوس قم میزبان کراپ الوند بود که با حاشیه سازی سرمربی تیم مهمان و وقفه حدود یک ساعت در شروع نیمه دوم،فردوس قم مظلومانه در حضور تماشاگران پرشور خود در دقایق پایانی نتیجه را واگذارکرد.

در روزی که فردوس قم میزبان کراپ الوند بود که با حاشیه سازی سرمربی تیم مهمان و وقفه حدود یک ساعت در شروع نیمه دوم،فردوس قم مظلومانه در حضور تماشاگران پرشور خود در دقایق پایانی نتیجه را واگذارکرد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بازی تیم صدرنشین کراپ الوند با فردوس قم در حالی به میزبانی تیم فردوس برگزار شد که از حضور مسئولان استانی در این بازی همچون بازی های گذشته خبری نبود.

نیمه اول با درایت سرمربی تیم فردوس قم تمام راه های نفوذ تیم مهمان که از چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد، به درستی بسته شده بود و تیم مهمان حتی یک فرصت گلزنی نیز به دست نیاورد در حالیکه تیم فردوس در ضد حملاتی چندین موقیعت گلزنی را از دست داد.

وقتی کراپ الوند با ملی پوشانش عرصه را تنگ دید با شروع نیمه دوم همچون بازی سال گذشته حاشیه سازی تیم مهمان شروع شد،سرمربی خونسرد و با درایت و البته حاشه ای این تیم محمود خوراکچی که از بازیکن های ملی پوش و باسابقه گذشته است اجازه بازی را نداد که حدود یک ساعت بازی در نیمه دوم با تاخیر و با سرد شدن بدن بازیکن ها  شروع شد که از کیفیت بازی کاسته شد.

در نیمه دوم هم تیم فوتسال فردوس اجازه خودنمایی به تیم رقیب را نداد تا اینکه در دقایق پایانی تیم مهمان با استفاده از پاور پلی موفق شد نتیجه را به سود خود رقم بزند.

نکته جالب توجه این بازی حضور پرشور تماشاگران قمی و بخصوص آینده سازان فوتسال قم بود که حال و هوای خاصی به سالن مسابقه داده بودند.

همچنین در کنار این تیم مهدی پاک مشاهده شد که برای کمک به این تیم آستین همت را بالا زده است،اما سابقه نشان داده که به تنهایی نمی شود تیمی را اداره نمود و امروز این تیم حضور مسئولان استانی را می طلبد،امروز در روی سکوها تماشاگران دل نگران بودند و از عاقبت این تیم هراس داشتند که مانند صبا به فراموشی سپرده نشود.

تماشاگری که با اشک صحبت میکرد از مسئولان التماس کمک به این تیم را داشت و می گفت اگر حمایت نکنند این تیم هم مثل صبا برای همیشه حذف خواهد شد و ما دیگر دلخوشی نداریم.

واقعا باید گفت آیا پتانسیل تیم قم این هست!!!

آیا برای قم با این همه پتانسیل مالی بایستی اینگونه تیم داری شود؟براستی چرا همیشه وقتی کار از کار گذشت مسئولان تازه به فکر خواهند افتاد.

استاندار محترم،مدیر کل ورزش و جوانان و دلسوزان واقعی ورزش شهر قم ،امروز این تیم را دریابید که فردا شاید دیر باشد.

اخبارتیم فوتسال فردوس قم را در آپارات دنبال کنید: https://www.aparat.com/hamiyatnews

 تهیه و تنظیم: مجتبی علیشاهی

 

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/5/12
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول ...

ایران با ۳ مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت.  به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز