برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403
معاون استاندار قم:

هیچ پروژه نیمه‌تمام و قبلاً افتتاح‌شده‌ای در هفته دولت در قم به بهره‌برداری نمی‌رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: به‌هیچ‌عنوان نباید پروژه‌های نیمه‌تمام برای هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد و یا پروژه‌هایی که قبلاً به هر نحو افتتاح گردیده مجدداً در لیست افتتاح باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: به‌هیچ‌عنوان نباید پروژه‌های نیمه‌تمام برای هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد و یا پروژه‌هایی که قبلاً به هر نحو افتتاح گردیده مجدداً در لیست افتتاح باشد.

به گزارش حمیت نیوز (حمنا)،سید مهدی قریشی در جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم است و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده گردد.
وی با اشاره به دستور استاندار قم در شورای اداری استان افزود: به‌هیچ‌عنوان نباید پروژه‌های نیمه‌تمام برای هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد و یا پروژه‌هایی که قبلاً به هر نحو افتتاح گردیده مجدداً در لیست افتتاح باشد.
جانشین استاندار در ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قم گفت: ما باید در جهت امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام گام برداریم و اطلاع‌رسانی از خدماتی که توسط دولت ارائه‌شده می‌تواند در این راستا مؤثر باشد.
 وی در ادامه ابراز کرد: مصوبات سفر ریاست‌جمهور و سفرها و بازدیدهای استاندار ظرفیت بسیار خوبی را برای مردم قم ایجاد کرده است که اگر به‌درستی اطلاع‌رسانی شود، قطعاً موجبات امید و رضایت را در مردم ایجاد خواهد نمود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در پایان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفته دولت تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ابزارهای مختلف برای ارتباط و تعامل با مردم استفاده کنند و در این میان حضور میدانی و صحبت چهره به چهره با مردم بسیار ضروری است، ضمن آنکه در برنامه‌ها باید از هرگونه تشریفات و هزینه‌های زائد جلوگیری شود.

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/5/18
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

استان قم در رتبه اول ساخت مسکن در کشور ایستاده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ...

سامانه ۱۲۴ آماده آماده دریافت گزارشات تخلفات صنفی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمد آقامیری شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: این کارگروه مطابق مصوبه هیات وزیران اختیار دارد در راستای ...

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار ...

سیاه پوشی قبله تهران در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: به منظور حفظ و ترویج آئین‌های مذهبی و ایجاد فضای معنوی، اهتزاز 100تخته پرچم مشکی بر روی پل های سواره رو و یک تخته پرچم ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز