برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403
در لیگ برتر فوتسال کشور

حبس بازیکن های تیم فوتسال فردوس قم به دلیل عدم تسویه حساب مالی با هتل

در روزی که تیم فوتسال فردوس قم کاپیتان خود را در اختیار نداشت در مقابل گیتی پسند اصفهان که از چهره های نامی استان قم بهره می برد،شایسته باخت نبود.

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛تیم فوتسال فردوس قم در روزی که کاپیتان خود هاشم فرج زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت،نتیجه را با نتیجه دو بر صفر به گیتی پسند اصفهان واگذار کرد.

در این بازی تیم گیتی پسند از بازیکن های بومی استان قم به نام های علی اصغر حسن زاده،علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی بهره می برد که تاثیر بسیاری در روند پیروزی این تیم داشتند.

تیم فوتسال فردوس با تغییر در ارنج تیمی خود سعی به دنبال برد در این بازی داشت و حتی در نیمه اول ضمن دفاع منسجم چندین موقعیت گلزنی نیز به وجود آوردند که با بی دقتی بازیکن های این تیم به هدر رفت.

بازیکن های تیم فوتسال فردوس طبق روال بازی های قبلی از اواسط نیمه دوم کم رمق ظاهر شده و گویی دیگر توان حرکت ندارند که این نشاندهنده عدم آمادگی بدنی بازیکن های این تیم است.

نقطه قوت تیم فوتسال فردوس قم در بازی با گیتی پسند اصفهان دروازه بان جسور و چالاک این تیم بود که برای اولین بار در درون دروازه این تیم قرار گرفته بود.

در مصاحبه  با علی اصغر حسن زاده،وی به مشکلات مدیریتی و عدم حمایت مسئولان در قم اشاره داشت که سالها گربانگبر تیم های ورزشی استان قم است.

امید است با حمایت این تیم قدیمی قم و اضافه شدن چند بازیکن در حد و شان فوتسال قم از سقوط این تیم به رده های پائین تر جلوگیری شود.

موضوعی که در این بازی نیاز به بررسی  و شفافیت دارد عدم حمایت مسئولان از تیم فوتسال فردوس بوده که باعث شد ساعت ها بازیکن های این تیم به دلیل عدم تسویه حساب مالی در هتل حبس شوند و دقایقی قبل از بازی و وقتی هزینه های هتل توسط سرپرست تیم و به صورت شخصی تسویه شد،بازیکن ها به سوی ورزشگاه روانه شدند.

آیا با این نوع مدیریت و تصمیم گیری ها درست است؟

آیا با این شرایط از تیم فوتسال قم انتظار نتیجه گیری می رود؟

 چند روز پیش سانیخانی مدیر کل ورزش و جوانان قم در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شده بود که تاکنون از این تیم حمایت کرده ایم و بعد از این هم به عنوان سرمایه استانی، پشتیبان این تیم خواهیم بود که در این بازی معنی حمایت و پشتیبانی را متوجه شدیم.

مدیران و مسئولان استانی اگر قصد تیمداری و حمایت ندارید خیلی شفاف با علاقه مندان رشته های ورزشی صحبت کنید. 

در ذیل تصاویری از این بازی را مشاهده می فرمائید:

 

 

تهیه و تنظیم: مجتبی علیشاهی

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/5/26
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پرسپولیس 180 میلیارد تومان گرانتر از استقلال

سایت ترانفسر مارکت در جدیدترین بروزرسانی‌اش اعلام کرد که ارزش لیگ برتر فوتبال ایران به 123 میلیون یورو افزایش یافت. به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از فارس لیگ برتر ...

امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با حضور سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه فوتسال آناصنعت در هیات فوتبال استان قم، رسما امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد. ...

توافق استقلال با یک دروازه بان بوسنیایی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ باوجود آنکه سید حسین حسینی فصل بسیار خوبی را با استقلال پشت سرگذاشت اما آبی پوشان پایتخت برای تقویت خط دروازه خود با یک دروازه بان بوسنیایی به ...

قلعه‌نویی: مطمئن باشید به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بعد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: باید بگویم فوتبال در دنیا خیلی بهم نزدیک شده ...