برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403
لیگ برتر فوتسال کشور:

فردوس قم هر روز بهتر از دیروز / فوتسال بین قمی ها برنده نداشت

فردوس قم در سالن شهید حیدریان با حضور تماشاگران پرشور خود توانست سن ایچ مدعی و صدرنشین را متوقف کند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بازی فوتسال قمی ها بین دو تیم فردوس قم و سن ایچ ساوه در سالن شهید حیدریان قم با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا سن ایچ با این نتیجه صدر جدول را به مس سونگون واگذار کند.

در این بازی که فردوس قم پس از مدت های یک بازی دلچسب به نمایش گذاشت با بازیکن های جوان خود سن ایچ ساوه را متوقف کرد که سن ایچ ساوه از بازیکن های سال گذشته فردوس قم بهره میبرد که به جذابیت بازی افزوده بود.

نیمه اول این بازی با حملات با برنامه سن ایچ همراه بوده که این نیمه را به دو گل به رختکن بروند، اما در نیمه دوم که نیمه مربیان است را تیم فردوس قم با سرمبیگری سید وحید غیاثی با دو گل به سود خود رقم زدند که در نهایت امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

نکته جالب توجه این بازی حضور تماشاگران متعصب فردوس بود که علیرغم نتایج نامطلوب این تیم در بازی های گذشته،به عنوان یار دوازدهم حامی همیشگی این تیم بودند و به نوعی باعث برگشت فردوس به بازی و در نهایت تساوی بازی بودند.

اما گلایه ها کماکان ادامه دارد و یار دوازدهم فردوس قم جملگی از مسئولان استانی حمایت بیشتری را برای فردوس طلب کردند و نیاز این تیم را  جذب حداقل دو بازیکن ممتاز بیان داشتند.

سید وحید غیاثی در پایان این بازی به خبرنگار ما گفت: با تمام مشکلاتی که داشتیم تساوی در مقابل تیم صدرنشین سن ایچ مانند برد است و اگر در تعطیلات پیش رو تیم از لحاظ بازیکن و مالی تقویت نشود به طور قطع از تیم جدا خواهم شد.

همچنین حسین صبوری سرمربی قمی سن ایچ ساوه در مورد بازی گفت: ما می دانستیم بازی سختی در قم خواهیم داشت،تیم های قمی همواره از بازیکن های خوبی بهره می برند هر چند در نیمه اول با دو گل جلو افتادیم اما جسارت بازیکن های تیم فوتسال فردوس قم باعث شد نیمه دوم بازی به تساوی برسد.

سرمربی سن ایچ در سوال مبنی بر دعوت بازیکن های تیم ملی فوتسال نیز بیان داشت: این حق سرمربی تیم ملی هست که با سلیقه خود بازیکن ها را دعوت کند و باید به سلیقه ایشان احترام گذاشت.

رضا کردی چهره نام آشنای فوتسال کشور و قم نیز در سالن حیدریان حضور داشت که به خبرنگار ما گفت: قم پتانسیل فراوانی در فوتسال دارد و اگر مسئولان این تیم را حمایت کنند حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

این مربی نامی در مورد دعوت شدگان به تیم ملی فوتسال اظهار داشت:  به وحید شمسایی تبریک عرض میکنم، تیم ملی با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها شکل گرفته که می تواند با نتیجه درخشانی همراه باشد.

رضا کردی در ادامه بیان داشت: هر چند انتخاب بازیکن های تیم ملی سلیقه ای و براساس نیاز سرمربی خواهدبود اما با وجود بازیکن های فوتسالیست قمی در تیم های کشور مانند سن ایچ، گیتی پسند و... که جملگی از بهترین ها هستند،میتوانست چند بازیکن قمی در لیست دعوت شدگان قرار بگیرد.

این بازی که برای اولین بار در جهت حمایت مالی تیم فردوس بلیط فروشی شد، باز هم با استقبال هواداران  که از حامیان واقعی این تیم هستند،مواجه شد.

جا دارد از عوامل نیروی انتظامی مسقر در سالن حیدریان جهت برقراری نظم تشکر نمود و همچنین حضور اورژانس  قابل تقدیر است.

جهت مشاهده ویدئو های این بازی به صفحه آپارات این پایگاه خبری به آدرس  https://www.aparat.com/hamiyatnews    مراجعه فرمائید.

در ذیل تصاویری از بازی را مشاهده می کنید:

 

 

تهیه و تنظیم: مجتبی علیشاهی

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/6/1
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پرسپولیس 180 میلیارد تومان گرانتر از استقلال

سایت ترانفسر مارکت در جدیدترین بروزرسانی‌اش اعلام کرد که ارزش لیگ برتر فوتبال ایران به 123 میلیون یورو افزایش یافت. به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از فارس لیگ برتر ...

امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با حضور سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه فوتسال آناصنعت در هیات فوتبال استان قم، رسما امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد. ...

توافق استقلال با یک دروازه بان بوسنیایی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ باوجود آنکه سید حسین حسینی فصل بسیار خوبی را با استقلال پشت سرگذاشت اما آبی پوشان پایتخت برای تقویت خط دروازه خود با یک دروازه بان بوسنیایی به ...

قلعه‌نویی: مطمئن باشید به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بعد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: باید بگویم فوتبال در دنیا خیلی بهم نزدیک شده ...