برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 10 فروردین 1403
استاندار قم در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

با عزم راسخ پیگیر حل مشکلات مردم هستیم/حل مشکل آبرسانی به ۲۴ روستای استان/بهبود وضعیت پاسخگویی ادارات به مردم

سید محمدتقی شاهچراغی امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: اولین وظیفه را از ابتدای مسئولیت، حضور در بین مردم دانستیم و تمامی روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل را در ارتباط با مردم بوده و هستیم و با شنیدن مشکلات مردم، برای حل آن‌ها ...

به گزارش حمیت ینوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: اولین وظیفه را از ابتدای مسئولیت، حضور در بین مردم دانستیم و تمامی روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل را در ارتباط با مردم بوده و هستیم و با شنیدن مشکلات مردم، برای حل آن‌ها اقدام کرده ایم.

وی با بیان اینکه برای حل مسائل استان زمانبندی مشخصی انجام شده و نسبت به روزهای نخست فشارها کاهش یافته است گفت: ۱۲۸ هزار نفر برای طرح نهضت مسکن ملی در استان ثبت نام کرده‌اند و ۱۲ هزار نفر واجد شرایط هستند؛ درباره تخصیص زمین برای ۵ هزار نفر تعیین تکلیف شده و تا هفته آینده ۱۲۵ واحد تحویل می‌شود که در مسائل مشکل مسکن، حل بالا رفتن اجاره بها در اولویت است. 

استاندار قم اضافه کرد: در برخی مناطق روستایی از نظر کمی و کیفی مشکل آب داشتیم که طی پیگیری‌هایی که انجام شد، بزودی تامین آب برای ۲۴ روستا انجام می‌شود و برخی از قنات‌ها احیا شده و آب کشاورزی از این طریق تامین می‌شود. 

وی ادامه داد: در جاده‌های بین شهری تصادفات فراوانی داشتیم که عملیات اصلاح دو جاده کهک و پردیسان آغاز شد و جاده قم-تفرش ۶ متر تعریض شد. 

شاهچراغی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل خانه‌های روستایی و تعیین تکلیف اراضی و حل اختلاف‌ها به صورت شبانه روزی در حال انجام است، تصریح کرد: وضعیت ادارات در موضوع پاسخگویی نسبت به گذشته تغییر کرده و به امید خداوند این مسیر ادامه خواهد داشت. 

وی با تاکید بر اینکه از باب وظیفه انقلابی هر کاری که بتوانیم انجام داده تا مشکلی از کسی حل شود، قطعا انجام خواهیم داد، عنوان کرد: مجموعه هماهنگی در استانداری این مشکلات مردم را با عزم راسخ رصد می‌کنند، هرچند طبیعتا کار مردم هم فراوان است. 

استاندار قم مطرح کرد: دولت در طول یک سال گذشته پشتیبانی‌های مناسبی از استان انجام داده و تقریبا بخشی از اعدادی که تعهد کرده را به استان داده است. 

وی خاطرنشان کرد: ما به دعای خیر مراجع عظام تقلید نیاز داریم و امیداوریم بزرگان ما را در رسیدن به اهداف از دعای خیر خود محروم نکنند. 

تاریخ: 1401/6/2
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم همزمان با روزهای نخست فروردین‌ماه، دستور ویژه‌ای با محوریت معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری برای ...

تأکید بر آماده‌باش برای موج بازگشت مسافران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سید مرتضی سقائیان نژاد به همراه مدیران ارشد شهرداری قم، از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر منطقه یک شهرداری بازدید کرد. شهردار قم در این ...

آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر/پیش‌بینی 400 دستگاه ون و تاکسی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  قاسم طالبی خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، به منظور سرویس‌دهی ...

زمان پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ پیش فروش بلیت برای بازه زمانی  ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱) ، از ساعت ۹ ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز