برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 3 مهر 1403
معاون وزیر صمت:

اتفاقات مهمی در دولت سیزدهم در وزارت صنعت انجام‌شده است/توصیه رئیس‌جمهور برای پرهیز از کارهای نمایشی در پروژه‌ها

محمدجواد حاج حسینی پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ما مسائل مهم در کشور زیاد داریم، اما آنچه که مهم بوده شناخت اولویت‌ها است.

به گزارش  حمیت نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمدجواد حاج حسینی پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ما مسائل مهم در کشور زیاد داریم، اما آنچه که مهم بوده شناخت اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه ما اگر سؤال را درست متوجه شویم، بیش از نیمی از مسیر حل مسئله را رفته‌ایم، مطرح کرد: از زمان استقرار دولت سیزدهم، در وزارت صمت اتفاقاتی رخ‌داده که باید به اطلاع مردم برسد؛ به این دلیل که مردم به کمک ما بیایند و اگر در اولویت‌بندی‌ها اشتباه کرده‌ایم، تذکر دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: در زمینه خودرو اتفاقاتی در حال رخ دادن است و اگر بتوانیم زنگوله‌هایی که سرعت ما را می‌گیرد را پاک کنیم، اتفاقات مهمی رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای کالاهای مصرفی تا 30 درصد و برای کالاهای سرمایه‌ای تا 20 درصد حاشیه سود تعیین‌شده بود، ادامه داد: ما وقتی به فروشگاهی می‌رویم و 38 درصد تخفیف را می‌بینیم، بازی‌های بخش توزیع است، به همین دلیل درج قیمت مصرف‌کننده اتفاق خوبی در این زمینه بود.

حاج حسینی اضافه کرد: ما باید بتوانیم هوشمندسازی را عملیاتی کنیم و اتفاقاتی در این زمینه در حال رخ دادن است که به نفع مردم است؛ باید به جز فوریت‌های پلیسی، فوریت‌های صنعتی هم دیده شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مسائلی که در این جلسه توسط بخش خصوصی قم مطرح شد را پیگیری خواهم کرد و به اندازه وسع خود مسائل را حل کرده و نتیجه کار را اطلاع خواهیم داد، گفت: رئیس‌جمهور به ما توصیه کرده‌اند که دیگر کسی حق ندارد کلنگ دست بگیرد و نمایش بدهد؛ ما باید همین کارهایی که روی زمین‌مانده را به سرانجام رسانده و به نیازهای مرتفع نشده توجه کنیم.

تاریخ: 1401/6/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رأی دیوان در رد تبصره ۳ شرکت آب و فاضلاب موردتوجه قرار گیرد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در شصت و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه پیشنهاد تبصره ...

اولین جشنواره مردمی "پرواز پروانه‌ها"

یک‌هزار نفر دختر خانم به همراه مادران خود، در جشنواره‌ی مردمیِ "پرواز پروانه‌ها" سرودهای "سلام فرمانده" و "ریحانه" را همخوانی خواهند کرد. به گزارش ...

لزوم همگرایی و انس بین فعالان فرهنگی/ دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب خواهد بود

عموزاده با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی، ایجاد همگرایی و انس بین فعالان فرهنگی است، گفت: این دوره آموزشی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب‌تر ...