برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم:

برای تیم فردوس قم از آبروی خود مایه گذاشته‌ایم

به گزارش حمیت نیوز به نقل از ایرنا؛ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به مشکلات باشگاه لیگ برتری فردوس گفت: افرادی در داخل استان نمی خواهند این باشگاه که در لیگ برتر فوتسال فعال است در قم بماند اما ما برای این تیم از آبروی خود مایه گذاشتیم.

ابراهیم سانی خانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بحثی که در استان قم مطرح است آن است که این تیم پل های پشت سرش را برای صنعتگران و حامیان مالی خراب کرده و هر کجا اسمی از باشگاه فردوس می آید برخی شرکت ها از ورود و حامیت مالی ترس و واهمه دارند.

وی بیان کرد: کسانی هستند که نمی خواهند تیم فردوس در قم بماند، زمانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با برخی شرکت ها برای کمک به تیم صحبت می کند و هنوز مدیر شرکت از اتاق معاون سیاسی بیرون نیامده است از باشگاه فردوس نفر به آن شرکت ها می فرستند و پشت در اتاق رئیس آن می روند.

وی اظهار داشت: تاکنون با برخی شرکت های صنعتی رایزنی کردیم و مبالغی برای کمک به باشگاه فردوس واریز شد و از طریق هیات فوتبال کمک لازم به تیم انجام شد.

 

برخی نمی گذارند در کمال آرامش برای فردوس کمک مالی جذب کنیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که فشار روی رئیس هیات فوتبال این استان هم در راستای جذب حامیان مالی برای فردوس زیاد بود گفت: گاها برخی طوری با مدیرکل ورزش ، مسئولان استانداری و هیات برخورد می کنند که اجازه نمی دهند این افراد برای تیم فکر کنند و در کمال آرامش بتوانند حامیان مالی را جذب کنند.

وی ادامه داد: در بازی های خانگی فردوس حتی برای جذب تبلیغات کنار زمین زحمت کشیده نشد و مشکلات باشگاه فردوس باید ریشه ای حل شود.

سانی خانی عنوان کرد: از روز اول انتصابم در مورد تیم های لیگ برتری فردوس و شیمیدر دغدغه داشتم چون جذب حامی مالی برای تیم های ورزشی قم بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در مورد تیم فردوس که تیمی خصوصی است و مالک دارد ابتدا با مالک صحبت کردیم و او گفت نمی توانم ادامه دهم و از تیم پشتیبانی کنم اگر دستور دهید تیم را واگذار کرده و از استان خارج کنیم که در پاسخ به ایشان عنوان شد نمی توانید تیم را واگذار کنید.

 

مخالف سرسخت خارج شدن تیم از استان قم بودم

وی ادامه داد: مالک باشگاه عنوان کرد تیم را در قم نمی خرند یا با قیمت پایین می خرند و شخصا از روز اول مخالف سرسخت خارج شدن تیم از استان قم بودم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با رئیس هیات فوتبال و مالک باشگاه صحبت داشتیم و عنوان کردم شما تنها کنار فردوس نبودید که تنها تصمیم بگیرید و شما قشرهوادار خود را دارید و آن ها را امیدوار کردید که تا اینجای کار رسیده اید.

وی اظهار داشت: پیش از آغاز لیگ برتر به مالک باشگاه اعلام کردیم که مبلغی تلاش می کنیم از مجموعه های صنعتی و از طریق هیات فوتبال به شما کمک شود تا این که از باشگاه خواسته شد پول ورودی را بدهند که ۱۷۰ میلیون تومان بود و آن ها این رقم را نداشتند.

وی ادامه داد:‌ همان اوایل کار فردوس برای شرکت در لیگ برتر فوتسال امسال جلسه ای گرفتیم که چه کنیم و رئیس هیات نظر داد که آن را به یک استان دیگر بدهیم اما در پاسخ به او عنوان کردیم که  مگر ما در لیگ برتر تیم دیگری داریم که آن را به استان دیگر بدهیم.

سانی خانی افزود: اگر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان قم کمک کند تیم فردوس در قم ماندگار است و می ماند از این رو باید رایزنی کرد و این اتفاقات افتاد با مالک باشگاه جلسه ای داشتیم و حتی استاندار ورود پیدا کرد و ۲۰۰ میلیون از یکی از شرکت ها، برخی تسویه برخی بدهی ها و پرداخت ورودی تیم به سازمان لیگ پرداخت شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: آقایان می گویند امسال فرصت نداریم، سال آینده فرصت نداریم و قضایای حاشیه ای این تیم همین طور ادامه دارد و مالک باشگاه سرمایه اش ارزش بیشتری پیدا می کند و فردا هم می گوید تیم را بیرون می دهم و فشار رسانه ای روی مسئولان استان زیاد می شود.

وی بیان کرد: ارزش گذاری ریالی باشگاه لیگ برتری فردوس سال آینده چند برابر می شود و فردا روز مجدد می گویند تیم را بیرون می دهیم اما این طور نمی شود و در پاسخ می گوییم یا باشگاه فردوس خصوصی است یا عمومی است و آن ها اگر نمی توانند واگذار کنند و پول هم برای رضای خدا نخواهند تا ما بتوانیم با کمک هیات فوتبال تیم را اداره کنیم.

 

برخی در فضای مجازی به جای کمک اقدام به آبرو ریزی می کنند

سانی خانی ابراز داشت: به غیر از فردوس تیم دیگری در لیگ های کشوری فوتبال و فوتسال نداریم و اگر پیگیر هستیم به خاطر فوتبال قم است و هیات فوتبال استان نیز نباید نامه برای خروج تیم از استان می زد.

وی بیان کرد: مبالغی به بازیکنان داده شده و درصد دیگری را هم قصد داریم بدهیم و به هیات فوتبال و باشگاه هم کمک می کنیم چرا که مالک امور را به هیات واگذار کرده ولی نباید فشار به رئیس هیات بیاید چرا که بازی های استانی و کشوری دیگری نیز دارد و تمرکزش از آن امور کمتر می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: باید باشگاه داری را به این افراد آموزش دهیم تا در رده های نونهالان تا جوانان سرمایه گذاری کند و بازیکن را به تیم های دیگر واگذار کرده و درآمدزایی کنند و باید اقتصاد ورزش را جدی بگیریم.

وی با اشاره به این که تیم فردوس باید در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بازیکن جذب کند گفت: مسئولان باشگاه تیم پایه را قوی نکردند و تیم بالادستی در لیگ برتر با مشکل بازیکن مواجه است.

وی تصریح کرد: برخی در فضای مجازی به جای کمک اقدام به آبروریزی می کنند و این در حالیست که ما از آبروی خودمان برای تیم فردوس گذاشته ایم.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال طی سال های اخیر با عنوان فردوس در این لیگ شرکت می کند.

فردوس هم اکنون از هشت بازی خود در لیگ برتر صاحب یک پیروزی، سه تساوی و چهار باخت شده است و در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

تاریخ: 1401/6/8
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پرسپولیس 180 میلیارد تومان گرانتر از استقلال

سایت ترانفسر مارکت در جدیدترین بروزرسانی‌اش اعلام کرد که ارزش لیگ برتر فوتبال ایران به 123 میلیون یورو افزایش یافت. به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از فارس لیگ برتر ...

امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با حضور سیدمحمد شرافتی مدیرعامل باشگاه فوتسال آناصنعت در هیات فوتبال استان قم، رسما امتیاز تیم لیگ برتری آناصنعت به هیات فوتبال قم واگذار شد. ...

توافق استقلال با یک دروازه بان بوسنیایی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ باوجود آنکه سید حسین حسینی فصل بسیار خوبی را با استقلال پشت سرگذاشت اما آبی پوشان پایتخت برای تقویت خط دروازه خود با یک دروازه بان بوسنیایی به ...

قلعه‌نویی: مطمئن باشید به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بعد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: باید بگویم فوتبال در دنیا خیلی بهم نزدیک شده ...