برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
با حضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم و جمعی از مسئولان قم:

نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم افتتاح شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با حضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم و جمعی از مسئولان قم،نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم در محل سابق نمایشگاه های دائمی افتتاح شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با حضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم و جمعی از مسئولان قم،نمایشگاه اشتغال و  توسعه کارآفرینی بانوان استان قم درمحل سابق نمایشگاه های دائمی افتتاح شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه که در جهت حمایت از بانوان کارآفرین قم برگزار گردیده است،ابدالی رئیس سازمان صمت،وزیری راد مدیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، عاشوری مدیر کل تامین اجتماعی،سرکار خانم عبدالهی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم، سرکار خانم نازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم،رضایی نسب مدیرعامل سازمان شهرداری های قم، سرهنگ نیکوکلام مسئول سازمان بسیج مهندسین و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند. 

سید مهدی قریشی معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه گفت:نمایشگاه اشتغال و  توسعه کارآفرینی بانوان استان قم در حوزه کسب و کار بانوان است که باعث شگفت بنده شده است.

وی در ادامه افزود:این نمایشگاه را نسبت به نمایشگاه های قبلی توانمند تر دیدم که نشان از تجربه بیشتر غرفه داران و آموزش های لازم در خصوص حضور در نمایشگاه ها بوده است.

  معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم برخی مشکلات غرفه داران را برشمرد و  بیان داشت: در حوزه بسته بندی و برندینگ خیلی کار نشده است که  بانوان توانمند قم نیازمند کمک و حمایت هستند.

قریشی در ادامه افزود: محصولات مواد غذایی به مجوزهایی نیاز دارد که به غرفه داران مواد غذایی کمک هایی در این زمینه خواهد شد که حداکثر بازدهی را داشته باشند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری قم در پایان ضمن ارزیابی خویش از این نمایشگاه گفت: ارزیابی بنده از این نمایشگاه بسیار مثبت است و در آینده قطعا نمایشگاه های توانمند تری از بانوان قم خواهیم دید.

همچنین سرکار خانم نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه متشکل از بیش از سیصد میز هست که در خدمت بانوان توانمند و کارآفرین استان قم قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: در این نمایشگاه شاهد بانوانی هستیم که از محصولات غرفه ها را آماده کرده اند که  اغلب شامل پوشاک،مواد غذایی و صنایع دستی می باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اعلام اینکه این نمایشگاه بیشتر با حضور پرشور جوانان شکل گرفته است،اضافه کرد:غرفه داران که بیشتر از جوانان هستند از طریق مراکز آموزشی و به ویژه فنی و حرفه ای آموزش های لازم را دیده اند و بخی نیز سالها در این زمینه  و حضور در نمایشگاه ها فعالیت دارند.

وی در ادامه افزود: سیاست گذاری ما در بخش بانوان بدین صورت است که از این نمایشگاه ها حمایت کنیم و انشاالله در آینده نمایشگاه های دائمی بانوان برگزار کنیم و همینطور نمایشگاه های فصلی را افزایش دهیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت: در بخش صنایع دستی بانوان توامندی داریم که می توانند محصولات خویش را حتی صادر کنند که می تواند به اقتصاد خانواده ها کمک شایانی داشته باشد.

لازم بذکر است این نمایشگاه  که در محل سابق دائمی نمایشگاه های قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر(خاکفرج)،جنب استانداری دایر است تا ششم آبان ماه و از ساعت 15:00 الی 22:30 در خدمت علاقه مندان و به ویژه بانوان خواهد بود.

در ذیل تصاویر افتتاحیه این نمایشگاه را مشاهده می کنید:

 

 

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/8/3
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای نوشت: بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه ...

هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)، براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور از امروز (۲ اردیبهشت) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه ...

تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ یک مقام مطلع گفت: فضاسازی برخی رسانه های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه ...

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز