برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

انتقاد از عدم تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم

نیازمند عضو هیات‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم به مشکلات تجاری منطقه پردیسان اشاره کرد و گفت: تاکنون اداره کل راه و شهرسازی از واگذاری 25 درصد تجاری این منطقه خودداری کرده است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در پنجاه و هشتمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم به برگزاری کنگره ملی شهدا در قم اشاره کرد و اظهار داشت: باید از اقدامات شهرداری به‌خصوص معاونت خدمات شهری و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در برگزاری کنگره ملی تقدیر کرد.

وی برگزاری کنگره شهدا را در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: هر نوع کمکی که شورای شهر به‌عنوان تصمیم‌گیرنده با آن موافقت کند، موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد و تمام اعضای شورا با آن موافق هستند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: کنگره ملی شهدا بعد از ۲۸ سال مجدد در قم برگزار می‌شود و از تمام کشور در شهر حضور پیدا می‌کنند و باید باشکوه تمام برگزار شود.

وی به مشکلات تجاری منطقه پردیسان نیز اشاره کرد و گفت: پردیسان با بخش‌های دیگر شهر بسیار متفاوت بوده و خانه‌ها ساخته‌شده بدون آنکه امکانات رفاهی خدماتی و تجاری برای آن‌ها دیده شود و اداره کل راه و شهرسازی از واگذاری ۲۵ درصد تجاری این منطقه خودداری کرده است.

نیازمند، تمدید تجاری موقت‌ها را عامل رفع بخشی از مشکلات منطقه پردیسان دانست و تصریح کرد: مشاور املاک‌هایی که تا امروز فعالیت داشتند می‌توانند مجوز خود را تمدید کنند و به فعالیت خود ادامه دهند اما مجوز جدیدی برای مشاور املاک داده نمی‌شود ولی برای خدمات محله‌ای مجوز جدید صادر می‌شود.

تاریخ: 1401/8/9
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه ...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه ...

بیانیه جامعه الزهرا در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم تروریست صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُون در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاورمردان ...

اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون حمله اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.  در ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز