برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
برای چهارمین بار:

ایران در فوتبال ساحلی جام بین قاره ای قهرمان شد

در دیدار نهایی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲، ایران و برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه "کایت بیچ" دبی به مصاف هم رفتند که ساحلی بازان ایران با پیروزی ۲ بر یک مقابل رقیب نامدار خود به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛در دیدار نهایی جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲، ایران و برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه "کایت بیچ" دبی به مصاف هم رفتند که ساحلی بازان ایران در یک بازی دزخشان و با نتیجه ۲ بر یک مقابل رقیب نامدار خود به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتند.

در این دیدار محمد احمدزاده و سعید پیرامون دو گل ایران را به ثمر رساندند و چهارمین قهرمانی ساحلی بازان را رقم زدند.

تیم ملی ایران به این ترتیب همراه با روسیه تبدیل به تنها تیم‌هایی شدند که چهار قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند. برزیل با سه قهرمانی، در تعقیب این دو تیم است.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که برزیل در سه دیدار گذشته دو تیم به پیروزی دست یافته بود اما این بار سلسائو رقیب تیم ملی ایران نشد.

هدایت تیم ملی برزیل را مارکو اوکتاویو، سرمربی سابق تیم ملی ایران برعهده داشت. اوکتایو به مدت هشت سال عهده‌دار فوتبال ساحلی ایران بود و این رشته را در ایران متحول کرد.

هدایت ساحلی بازان ایران را علی نادری برعهده دارد که با تصمیم کمیته فنی فوتبال ساحلی به طور موقت برای سرمربی‌گری ایران انتخاب شده است.

تیم ملی برای قهرمانی در این رقابت‌ها در مرحله گروهی پاراگوئه، آمریکا و ژاپن را شکست داد و با غلبه بر امارات، میزبان بازی‌ها به فینال راه یافت. برزیل هم تا قبل از این دیدار در هر چهار دیدار خود مقابل اسپانیا، عربستان، امارات و پاراگوئه به پیروزی دست یافته است. 

تاریخ: 1401/8/15
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:   ...

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز