برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
با حضور مردم قدرشناس استان قم:

پیکر غلامحسین امیرآبادی فراهانی تشییع و در آرامگاه ابدی خویش به خاک سپرده شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ با حضور مسئولان،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم قدرشناس استان قم پیکر شادروان غلامحسین امیرآبادی،برادر گرانقدر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با شکوه هر چه تمام تر در آرامستان بهشت معصومه(س) قم به خاک سپرده شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ با حضور مسئولان،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم قدرشناس استان قم پیکر شادروان غلامحسین امیرآبادی فراهانی،برادر گرانقدر دکتر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با شکوه هر چه تمام تر در آرامستان بهشت معصومه(س) قم تشییع و به خاک سپرده شد.

بنابراین گزارش حاجی زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری،شیر محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری،سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان،عاشوری مدیر کل تامین اجتماعی،حاج عینی مدیر عامل مخابرات و... در این مراسم حضور داشتند.

به همین مناسبت مراسم ختمی امروز از ساعت 14:00 الی 15:30 در مسجد آل یاسین واقع در خیابان توحید،18 متری جوادالائمه(ع)،انتهای کوچه20 برگزار میگردد.

همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت زنده یاد حاج غلامحسین امیرآبادی فراهانی روز پنج شنبه مورخ 1401/08/26 از ساعت 14:00 الی 15:30 در مسجد آل یاسین واقع در خیابان توحید،18 متری جوادالائمه(ع)،انتهای کوچه20 برگزار میگردد.

گروه خبری حمیّت نیوز نیز این مصیبت وارده را خدمت دکتر امیرآبادی فراهانی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای ایشان و خانواده محترم از پروردگار متعال خواهانیم.

 

 

تاریخ: 1401/8/21
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ یک مقام مطلع گفت: فضاسازی برخی رسانه های غربی در خصوص آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با چند ریزپرنده در بامداد روز جمعه ...

پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ابراهیم مرادی - عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد - با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه ...

رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه ...

بیانیه جامعه الزهرا در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم تروریست صهیونیستی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ متن این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُون در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاورمردان ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز