برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 30 فروردین 1403
در هفته بسیج:

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در محل دائمی نمایشگاه های استان قم افتتاح شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ با حضور مسئولان استانی،فرماندهان سپاه و بسیج و اقشار مردم نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و خرد در نمایشگاه دائمی استان قم افتتاح شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ با حضور مسئولان استانی،فرماندهان سپاه و بسیج و اقشار مردم نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و خرد در نمایشگاه دائمی استان قم افتتاح شد.

در افتتاحیه این نمایشگاه مهدی کبیری پور جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)،عباس شیرمحمدی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،ابوالفضل شهیدی مهر مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ،عباس روحی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)،علی ایراندوست مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)، حسین نیکوکلام مسئول سازمان بسیج مهندسین و نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرقم،حضور داشتند.

نمایشگاه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی استان قم متشکل از ۱۷۰ غرفه مختلف امروز به همت بسیج سازندگی سپاه استان قم طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

علی ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی سپاه استان قم گفت: این نمایشگاه با بیش از ۱۷۰ غرفه برپاشده است که صاحبان غرفه‌ها با حمایت صندوق‌های قرض الحسنه مردمی بسیج و استفاده از تسهیلات کم بهره بسیج سازندگی توانسته‌اند کسب و کاری برای خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: مشاغل خانگی به علت توان مالی پایین در فروش و تبلیغات محصولات خود با مشکلاتی روبرو هستند که برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی برای آن‌هاست تا ضمن ارائه محصولات خود بتوانند با همکاران و شغل‌های مشابه خود آشنا شده و تعاملات لازم برای توسعه کسب و کار خود را رقم بزنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، کانون وابستگان سپاه مرکز مدیریت و مرکزخدمات حوزه علمیه، بسیجیان و آحاد مردم در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی سپاه غرفه داشته و محصولات خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در استان قم بیش از ۲۳۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمی بسیج فعالیت دارند که وام‌های اشتغال‌زایی بسیج سازندگی و تبصره ۱۶ به واسطه این صندوق‌ها میان افراد توزیع می‌شود و افراد با دریافت گواهی آموزش از این صندوق‌ها می‌توانند به کسب و کارهای تخصصی و مشاغل خانگی ورود کنند.

خاطرنشان می‌شود، این نمایشگاه از هفتم الی یازدهم آذرماه در محل نمایشگاه دائمی استان قم در انتهای خیابان خاکفرج تا روز جمعه و  از ساعت 15 الی 22 میزبان مخاطبان است.

 

 

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/9/7
موضوع: اقتصادی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی ...

جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در سال گذشته بر اساس امار عملکرد سازان امور مالیاتی کشور حدود 28 همت مالیاتبر ثروت شامل مالیات بر ارث، مالیاتهای اتفاقی، نقل و انتقال سرقفلی، ...

دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم‌های مزد ۱۴۰۳ ...

وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲

به گزارش حمیت نيوز(حمنا)؛ بر اساس آمارهای عمکلرد سازمان امور مالیاتی کشور در سال 1402 حقوق بگیران بخش عمومی حدود 31 همت و حقوق بگیران بخش خصوصی حدود 49 همت مالیات پرداخت ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز