برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
رئیس فدراسیون هندبال در قم گفت:

قم باید با جذب حامی مالی در لیگ برتر هندبال بانوان تیم داشته باشد

رئیس فدارسیون هندبال گفت: باید تلاش کرد برای سال آینده استان قم با جذب حامی مالی برای لیگ برتر بانوان تیم داشته باشد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم علیرضا پاکدل در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: استانی مانند قم که ملی پوشان زیادی در هندبال بانوان دارد که در تیم ملی اثر گذار هستند باید در لیگ برتر هندبال بانوان تیم داشته باشد.

وی بیان کرد: تیم جدیدی که در راس هیات هندبال استان قم قرار می گیرد باید در خدمت به هندبال استان فضای همدلی ایجاد کند.

وی ابراز داشت: امروز خیلی از مهره ها و ستاره های هندبال از ورزشکاران استان قم هستند و نفرات زیادی از این استان سابقه دعوت به تیم‌ملی دارند.

پاکدل گفت: هندبال استان قم باید شاهد اقدام های عملیاتی و برنامه محور باشد و وعده نامزد انتخاب شده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: رئیس جدید هیات هندبال استان قم باید هندبال این استان را به روزهای خوب خود بازگرداند البته بخشی از تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی استان قم برعهده فدراسیون بود که عذرخواهی می کنیم و در ادامه مسیر در خدمت هندبال قم هستیم.

وی با اشاره به این که دو شهرستان جدید قم(کهک و جعفریه) باید مورد توجه هیات هندبال باشند گفت: هندبال در آن شهرستان ها باید راه اندازی شود.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: یکی از معضلات رشته هندبال در استان ها همیشه بحث سالن است و با مقام ها و افتخارهایی که هندبالیست های قم کسب کرده اند هندبال رشته اول ورزش های توپی قم است و باید اداره کل ورزش و جوانان یکی از سالن های خوب خود را در اختیار هیات هندبال قرار دهد.

وی افزود: اگر حامی‌ مالی هم داشته باشیم کار با او مستلزم دارا بودن سالن ورزشی و سخت افزار است و مربیان خوبی در استان قم هستند که می توانند هندبال قم را شکوفا کنند.

وی در پایان گفت: تیم بزرگسالان هندبال بانوان ایران بتازگی در اینچئون کره جنوبی شاهکار کرد و با کسب مقام چهارم سهمیه مسابقات جهانی را دریافت کرد.

تاریخ: 1401/9/29
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

قلعه‌نویی: مطمئن باشید به صورت مستقیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد

 امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بعد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: باید بگویم فوتبال در دنیا خیلی بهم نزدیک شده ...

اعترافات افشاریان، مدیرعامل شمس‌آذر را به دادسرا کشاند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در شرایطی که پرونده تخلف باشگاه مس رفسنجان در دادسرای استان کرمان و کمیته اخلاق، همچنان مفتوح است روز گذشته ابعاد جدیدی در پرونده‌های مربوط ...

ستاره ایران با اختلاف بهترین لیبروی جهان شد

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ورزش سه، لیگ ملتها در دور مقدماتی به اتمام رسید و اگرچه تیم ملی والیبال ایران نتوانست تورنمنتی خوب را پشت سر بگذراند، اما تیم ملی ...

ورزشکاران المپیکی ۱۵۰۰ یورو پول تو جیبی می‌گیرند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایسنا، سی و هفتمین جلسه هیات اجرایی برگزار شد و مناف هاشمی مصوبات این نشست را تشریح کرد.  هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدای ...