برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
در لیگ فوتبال پیشکسوتان قم:

گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد بهروز پاشایی توسط اعضای تیم پیشکسوتان پارس(بهمن سابق) قم

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان پارس(بهمن سابق) قم در اقدامی ارزشمند پس از درگذشت بهروز پاشایی دروازه بان این تیم در سالیان گذشته در ابتدای بازی با بنر منقش به تصویر این بازیکن وارد زمین شدند و یاد و خاطره دروازه بان فقید خویش را گرامی داشتند.

 به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ اعضای تیم فوتبال پیشکسوتان پارس(بهمن سابق)قم در اقدامی ارزشمند پس از درگذشت بهروز پاشایی دروازه بان این تیم در سالیان گذشته در ابتدای بازی با بنر منقش به تصویر این بازیکن وارد زمین شدند و یاد و خاطره دروازه بان فقید خویش را گرامی داشتند.

این بازی که از هفته ششم لیگ فوتبال پیشکسوتان قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم  بین دو تیم بهمن گلریز و هما برگزار شد برخی از همبازی های سابق این دروازه بان فقید نیز شرکت کردند.

تیم پارس(بهمن سابق) که از بازیکن های آماده و سرشناس تری برخوردار بود با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود خاتمه داد و این برد ارزشمند را به روح بهروز پاشایی تقدیم نمود.

سرمربگیری تیم پارس(بهمن سابق) کماکان با سید جلال آل یاسین از مربیان باسابقه و خوشنام استان قم است،همچنین بازیکن های باسابقه ای همچون محسن حسن زاده،عباس شمس،جواد ذوالفقاری،اکبر دارابی،اله ورد محمدی،حسین رفیعی،رضا مفید،فرهاد زال و... در این بازی به میدان رفتند.

تیم پارس(بهمن سابق) پیشکسوتانی دارد که هموراه با عشق در کنار این تیم بوده اند و امروز نیز در این مراسم باشکوه شرکت داشتند که دیدن روی این عزیزان خاطره هایی از بازیهای ارزنده ایشان را زنده می نمود.

پیشکسوتانی همچون مهدی زند،رضا مقدم،مرتضی بادی،مرتضی خاوری،اصغر دارابی،عباس جهان یگانه،مهدی جعفری،مهدی جعفریان یسار،مجتبی علیشاهی و... در این مراسم شرکت کرده بودند.

در تیم فوتبال پیشکسوتان هما هم برخی بازیکن ها از همبازیان سابق این دروازه بان فقید بودند که به رسم حرکتی انسان دوستانه با بنر منقش به تصویر این بازیکن فقید یاد و خاطره اش را گرامی داشتند.

صفحه اختصاصی ویدئوها و گزارش های خبری پایگاه خبری حمیّت نیوز(حمنا) در آپارات به آدرس  https://www.aparat.com/hamiyatnews  قابل مشاهده می باشد.

تصاویری از این نمایشگاه را در ذیل مشاهده می کنید:

 

 

خبرنگار: مجتبی علیشاهی

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/9/29
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

سومی آقایان و پنجمی بانوان ایران در انتخابی جام‌جهانی پدل

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسابقات انتخابی جام‌جهانی پدل در شرایطی به میزبانی کویت برگزار شد که در این دوره از مسابقات کشور‌های استرالیا، بحرین، چین، مصر، ایران، ...

ووشو قهرمانی جوانان جهان؛ مدال نقره جهان برای خلیل‌پور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امروز شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۳ و در روز چهارم از نهمین دوره مسابقات جهانی ووشو جوانان به میزبانی برونئی، سیدآرشام خلیل‌پور در فرم جین‌شو تالو ...

ایران به حریف ناخواسته رسید/ تقابل یوزهای ایرانی و شیرهای اطلس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز پنجشنبه ۵ مهر دو دیدار برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارها ...

گاریدو و نکونام در جدال لالیگایی به میزبانی اراک؛ امروز ساعت ۱۹

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ یکصد و چهارمین دربی پایتخت در حالی امشب در ورزشگاه  امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود که تب فوتبال دوباره به اوج خود می‌رسد و فوتبال دوستان ...