برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
استاندار قم:

کمیته امداد قم از مجموعه های خوب کشور است

استاندار قم: کمیته امداد از مجموعه های موفق و شایسته کشور است و کمیته امداد استان قم نیز با همراهی مردم و تلاش امدادگران این نهاد، از مجموعه های خوب کشور است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان، با قدردانی از خدمات امدادگران این نهاد در استان گفت: کمیته امداد استان قم در کشور از مجموعه های خوب این نهاد است.
وی لزوم بهره مندی از ظرفیت های بی نظیر نیروی انسانی خوش فکر و با انگیزه در استان در خدمت رسانی به نیازمندان را خواستار شد و تأکید کرد: ادارات دولتی هم باید با هم افزایی و هم پوشانی توانایی ها و امکانات خود نسبت به بهبود شرایط مادی و معنوی مددجویان تلاش کنند.
شاهچراغی ضرورت توزیع مناسب و عادلانه ی کمک های معیشتی و معنوی به مددجویان و محرومان را خاطرنشان و اظهار کرد: دستگاه های حمایتی در خدمت به محرومان، نباید جزیره ای عمل کنند.
استاندار قم کسب مرجعیت آماری به واسطه ی جمع آوری و تجمیع آمار دستگاه های حمایتی را خواستار شد و گفت: کمیته امداد می تواند در این راستا پیشگام باشد تا توزیع عادلانه ی کمک های مالی و حمایتی از مددجویان ارتقاء یابد.
وی همچنین کاهش معضلات اجتماعی را از ماموریت های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در این راستا می بایستی برنامه ریزی عملیاتی انجام شود.
در ابتدای این جلسه محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، گزارشی از فعالیت های سال گذشته کمیته امداد استان و برنامه های این اداره کل در سال 1401 ارائه کرد.
وی افزود: از شاخص ترین خدمات کمیته امداد استان قم می توان به ارتقاء رتبه نوزدهم سال گذشته این نهاد در اشتغال آفرینی به رتبه نخست در دو ماهه نخست سالجاری اشاره کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان قم، پیگیری مقابله با فقر مطلق استان را از برنامه های مهم این نهاد در سال 1401 عنوان و اظهار کرد: برای تحقق این طرح مهم دولت، گام نخست آن در روستای کوه سفید برداشته شده است و امیدواریم با اقدامات انجام شده در این روستا، این روستا به روستای نمونه کشور در اشتغال صد در صدی اهالی روستا گام تبدیل شود.
تاریخ: 1401/3/10
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون تنش آبی در ۷۰۰ روستا را رفع کرده‌ایم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی ...

طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از بازی اندرویدی “عاشق باشی” با تأکید بر توجه به ایجاد سرگرمی‌های استاندارد و مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی ...

تحویل تعدادی از اسناد مسکن ملی به راه و شهرسازی قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن با توضیح در مورد مسکن ملی بیان داشت:  این اسناد شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد ...

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از تسنیم آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان ...