برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402
به همت گروه فرهنگ و هنر پایگاه خبری حمیّت نیوز(حمنا):

پویش بوسه بر دست پدر برگزار میشود

حمیّت نیوز(حمنا)؛ ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر این پایگاه خبری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دست پدر را برگزار می نماید.

حمیّت نیوز(حمنا)؛ ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر این پایگاه خبری به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دست پدر را برگزار می نماید.

مصطفی فرجی دبیر گروه فرهنگ و هنر حمیّت نیوز گفت: شرکت کنندگان در این پویش با ثبت لحظه دست بوسی از پدر، تصویر زیبایی از ارادت و محبت به والدین را ثبت کرده و برای ما ارسال خواهند کرد.

وی با اشاره به این که در دین مبین اسلام بر احترام به پدر سفارش شده است، تاکید کرد: این پویش با هدف تکریم پدران در سالروز ولادت امام علی (ع) که به نام روز پدر نامگذاری شده است و یادآوری به نوجوانان و جوانان که باید همواره قدردان زحمات پدران خود باشند؛ اجرا  می شود.

فرجی اظهار کرد: پویش بوسه بر دست پدر،برای دومین سال است که برگزار میشود و سه نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

دبیر گروه فرهنگ و هنر حمیّت نیوز یادآورشد: در سال گذشته با ارسال تصاویر،تصویری که بوسه بر قاب  عکس پدر آسمانی خویش توسط نوجوانی زده شده بود  و همچنین بوسه بر قاب عکس شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان ویژه انتخاب گردیدند و امسال نیز تصاویر بوسه بر قاب عکس  و یا مزار شریف پدران آسمانی در پویش بوسه بر دست پدر شرکت داده خواهند شد.

 

مصطفی فرجی
تاریخ: 1401/11/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اکران خصوصی فیلم سینمایی" نویسنده مرده است " با تهیه کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی

به گزارش مصطفی فرجی خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ شنبه نوزدهم اسفند ماه در  پردیس سینمایی چارسو  اکران خصوصی فیلم سینمایی" نویسنده مرده است "  با تهیه کنندگی ...

از کتاب نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان رونمایی شد

به گزارش حمیت نیوز (حمنا)؛ روز پنجشنبه ۱۷ اسفند کتاب " نگاهی به زندگی و آثار علی نصیریان"که تهیه و نگارش نگار حسین  بعهده داشته و از انتشارات فرهنگ معاصر صورت گرفته ...

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی " ناخداخورشید" برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی " ناخداخورشید"  ساخته ناصرتقوایی با حضورهنرمندان درموزه سینمای ایران در چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در سینما ...

غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در حاشیه جشن خانوادگی «ایرانِ جان» برپا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جشن بزرگ خانوادگی ایران جان با حضور سالار عقیلی، دکتر سید محمود انوشه، سجاد محمدی، فیروز ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز