برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

پنج پروژه بهداشت و درمان در قم افتتاح می شود

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: همزمان با دهه فجر پنج پروژه بهداشت و درمان از جمله ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: همزمان با دهه فجر پنج پروژه بهداشت و درمان از جمله ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

مصری در این زمینه افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام حسین(ع)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری پیامبر اکرم(ص)، توسعه زیرساخت فیبر نوری دانشگاه و مراکز تابعه، استقرار سیستم پکس تجمیعی و راه‌اندازی مشاور آنلاین طب سنتی می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های هر یک از پروژه‌ها، اضافه کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام حسین(ع) با زیربنای ۷۴۵ مترمربع در شهرک فاطمیه قم احداث شده و خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان این منطقه ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری پیامبر اکرم(ص) نیز در محوطه‌ای که متراژ آن ۲ هزار و ۹۵ مترمربع است با زیربنای ۹۸۰ مترمربع با هدف محرومیت‌زدایی و از محل تامین اعتبار بازآفرینی شهری احداث شده که به شهروندان محله نوبهار خدمات بهداشتی درمانی ارائه خواهد کرد.

مصری همچنین توسعه زیرساخت فیبر دانشگاه و راه‌اندازی سیستم پکس تجمیعی در مراکز تابعه را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه توسعه زیرساخت فیبر دانشگاه با همکاری شرکت مخابرات استان قم انجام‌شده است و هدف از انجام این پروژه ارائه خدمات بدون وقفه و یکپارچه و پایدار به همشهریان است.

وی همچنین راه‌اندازی مشاور آنلاین طب سنتی را مورد توجه قرار داد و گفت: این نوع از مشاوره صرفا مشاوره تلفنی را شامل نمی‌شود و مشاوره به‌صورت آنلاین است که در آن متخصصان طب سنتی همه‌روزه ۲ ساعت به‌صورت حضوری خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: این نوع از مشاوره در مراکز دولتی برای نخستین بار است که اتفاق می‌افتد و ویزیت افراد به‌صورت مجازی است.

تاریخ: 1401/11/11
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجید خداداد به تشریح ابعاد پروژه تعویض شیرآلات رینگ غربی آبرسانی قم پرداخت و گفت: در این پروژه طی یک هفته عملیات شبانه‌روزی  شیر پروانه‌ای ...

جشنواره شمیم ریحان با هدف معرفی دختران برتر استان قم برگزار می‌شود

  به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مریم عرب نژاد در گفت‌وگویی خبری افزود:این جشنواره سال گذشته بنا به دلایلی برگزار نشد اما امسال در تلاش هستیم آن را به بهترین شکل ممکن برگزار ...

جشن‌های دهه کرامت در قم به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم که با موضوع «ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها و نهادهای دولتی ...

استاندار قم سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ پیام سیدمحمد آقامیری به شرح زیر است:   سپاه  پاسداران شجره طیبه متصل به اقیانوس عظیم ملت و از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است که از بدو ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز