برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

همایش برترینهای ورزش از دیدگاه مردم و نخبگان ورزش برگزار شد

بعد از دو سال و نیم وقفه به سب بیماری منحوس کرونا در سالن بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد.
به گزارش حمیت نیوز (حمنا) تبلور هم افزایی و تعامل در اولین برنامه رسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اجرای مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی و اخلاق مداران ورزش قم در همایش برترین های ورزش استان قم در سال 1400 صورت گرفت.
همت و تلاش ستودنی اصحاب رسانه و هم افزایی کم نظیر مدیرکل جوان استان قم با کوشش های ستودنی رسول خادم از کهن کسوتان عرصه رسانه و یاران او باعث گردید در عصر چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور بزرگان ورزش قم،مسئولان ورزشی هیات ها،کهن کسوتان،ورزشکاران، ميهمانان وزارت ورزش و جوانان و خبرنگاران ورزشی در این مراسم به یادماندنی در سالن همایش بعثت فرهنگسرای جوان خاتمه یابد که این مهم برای اولین بار در سایه تعامل اداره کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی استان رقم خورد.
روحیه جهادی و انقلابی مدیرکل ورزش و جوانان ازیک طرف و تعاملات مناسب ایشان با مدیران ارشد استان از طرفی دیگر باعث گردید تا این اتفاق خوب برگ زرینی باشد در تاریخ فرهنگ و ورزش استان قم.
در پایان هیات های کشتی،جانبازان و معلولین و بدمینتون با آرای به دست آمده سه هیات برتری بودند که توانستند این جایگاه را به خود اختصاص دهند.
هیات کشتی با سرافرازی قهرمانان برومندش در عرصه های جهانی،المپیک و آسیا و همچنین کوشش های بی نظیر هادی علیایی رئیس توانمند خود توانست به این مهم دست یابد.
هیات جانبازان و معلولین با هدایت آگاهانه استاد محمد پیروزمنش توانست اولین هیات ورزشی باشد که در سال 1400 چهار نماینده پاراالمپیکی را روانه مسابقات توکیو نماید.
هیات بدمینتون با قهرمانی رعد پدافند هوایی در لیگ برتر کشور و با دستان توانمند حسین زاده رئیس خلاق و کاربلد خو نیز توانست در این انتخاب جزو هیات های شایسته باشد.
در نگاه انتخاب ورزشکار برتر سال 1400 نام علی اصغر حسن زاده پیشتاز هر اسمی به چشم آمد،کاپیتان پرافتخار تیم ملی فوتسال ایران با انتخاب برترین فوتسالیست آسیا در سالهای گذشته اینبار نیز توانمندی خود را به رخ انتخاب کنندگان کشید تا نامش همچنان در رأس ورزشکاران برتر استان نمودی جلوه انگیز داشته باشد.
فاطمه خلیلی دروازه بان شایسته تیم ملی هندبال که نگاه جهانیان هندبال را در مسابقات جهانی به عنوان بهترین بازیکن به خود معطوف ساخت و اولین لژیونر قمی هندبال از استان قم نیز لقب گرفت شایسته عنوان بهترین ورزشکار سال بود.
علرضا نجاتی پهلوان بزرگ کشتی قم با افتخارات بی نظیر در سطح جهان با کسب 3 مدال رده های نوجوانان،امید و بزرگسالان فرنگی جهان و مدال های رنگارنگ آسیایی و بین المللی و دومین فرد شایسته کشتی از استان قم در المپیک توکیو مغتخر شد که به عنوان یکی از 3 ورزشکار شایسته قمی مورد تجلیل قرار بگیرد.
در کنار این مراسم به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در یک کار پسندیده و عالی با همت معاونت فرهنگی وزرات ورزش،اداره کل ورزش و جوانان و محسن دوعلی مدیر فرهنگی اداره ورزش و جوانان قم تقدیر از 16 نفر از شایسته های اخلاق در هیات های ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند که جای یک خسته نباشید و خدا قوت به عوامل برگزاری این مراسم داشت.
در نگاه آخر تجلیل از کهن کسوت عرصه ورزش و رسانه رضا ملکی در دستور کار برگزار کنندگان این مراسم قرار گرفت که در نوع خود ستودنی بود.
تعامل ارزنده دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مراسم جای تقدیر داشت.
روزنامه های وزین ایمان،پیام قم،شاخه سبز و هفته نامه قم بزرگ به همراه خبرگزاری ایسنا و پایگاه خبری حمیت نیوز(حمنا) در تلاشی دو ماهه خود در به تصویر کشاندن شایستگان ورزش قم تلاش چشمگیری داشتند و در نهایت رسول خادم،عباس اصفهانیان،فخرالدین یوسف پور، علیرضا شاه برم،محمد رضا حمزه ای و مجتبی علیشاهی از بزرگان رسانه و برگزارکننده نمایشگاه و همایش های استان قم در کنار تلاش های ارزنده کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در راه برگزاری هر چه شایسته این همایش جای تقدیر داشت.























تاریخ: 1401/2/28
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...