برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم:

دستیابی به سینمای در تراز انقلاب نیازمند جریان‌سازی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم با اشاره به تماشای دو فیلم «سرهنگ ثریا» و «شماره 10» در جشنواره فجر، گفت: هر دو فیلم از جهت ساخت و روایت از آثار خوب جشنواره بود که مورد استقبال قرار گرفت و مخاطب را با خود همراه می‌کرد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد درحاشیه برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: خوشبختانه روند برگزاری جشنواره در استان قم طی سال‌های اخیر رو به رشد بوده و بویژه در دو سال اخیر با افزایش ظرفیت‌های سینما شاهد استقبال بیشتر مخاطبان از جشنواره هستیم.
وی با بیان اینکه دو فیلم «سرهنگ ثریا» و «شماره 10» را در جشنواره امسال تماشا کرده است، تصریح کرد: هر دو فیلم از جهت ساخت و روایت از آثار خوب جشنواره بود و مخاطب را با خود همراه می‌کرد.
وی بر ضرورت تلاش برای رسیدن به سینمای در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: سینمای ایران در یکی دو سال اخیر به سمت سینمای در تراز انقلاب حرکت کرده اما این حرکت هم زمان‌بر است و هم علاوه بر تأمین زیرساخت‌ها و پرورش فیلمسازان نیازمند جریان‌سازی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم همچنین در خصوص مشارکت این سازمان در برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم، گفت: سازمان در حوزه تبلیغات و فضاسازی مثل سال گذشته مشارکت داشت و تلاش کردیم سهمی در جشن‌های انقلاب داشته باشیم.
طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امسال حجم کارهای سازمان در برگزاری جشن‌های مردمی به مناسبت ایام دهه فجر، دو سه برابر سال‌های گذشته بود و بسته فرهنگی، هنری و ورزشی جامعی برای شهروندان تدارک دیده شده بود.
چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در سینماهای ونوس، تربیت و بازار شهر برگزار شد.

تاریخ: 1401/11/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بیستمین جشن مدیران تولید برگزارشد

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ بیستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با اجرای شاهد احمدلو در هتل پارسیان استقلال تهران با حضور محمدرضا باهنر عضو ...

نگاهی به فیلم سینمایی شه سوار به بهانه اکران یکی دیگر از فیلم های جشنواره فیلم فجر ۴۲

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بررسی فیلم سینمایی شه سوار که در چهل و دومین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت و در آستانه اکران این فیلم همزمان در روز ملی سینما در سینماهای ...

مسیر آینده از تولید مشترک می‌گذرد/ پایان رویداد «پرتاب»

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، دومین روز از رویداد ارائه طرح مستند «پرتاب»، امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ...

روز ملی یوز ایرانی در خانه هنرمندان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ نه شهریور روز ملی یوز ایرانی نام گذاری شده است به همین مناسبت‌ مراسمی در خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضورهنرمندان و علاقمندان ...