برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403
استاندار قم تاکید کرد:

لزوم آمادگی کامل استان برای برپایی جشن های نیمه شعبان

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از آمار و تحلیلی تصادفات استان، گفت: باید علت نیروی انسانی و یا جاده در این تصادفات مشخص شود و در تمام ...

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از آمار و تحلیلی تصادفات استان، گفت: باید علت نیروی انسانی و یا جاده در این تصادفات مشخص شود و در تمام محورها با جدیت به دنبال شناسایی نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی برای رفع باشیم.

وی با اشاره به اینکه در موارد فردی نیز باید فرهنگ‌سازی انجام شود، گفت: همچنین باید نیازهای ضروری استان ازجمله تعریض جاده قدیم قم-کاشان و قم-تهران جمع‌بندی شود تا بتوانیم آن‌ها را در سطح ملی پیگیری کرده و در اعتبارات ۱۴۰۲ استان آن‌ها را اضافه کنیم.

استاندار قم با بیان اینکه قم اگرچه مساحت زیادی ندارد ولی جزو استان‌های پرتردد است، مطرح کرد: در حوزه راه اقدامات خوبی در استان انجام شده و خوشبختانه ارتباط خوبی میان راهداری و پلیس برقرار است.

وی افزود: برخی از پروژه‌های راهداری نیز درحال اجرا بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند که تکمیل آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیاری در کاهش ترافیک و تصادفات استان داشته باشد.

شاهچراغی اعیاد شعبانیه و پایان سال را مدنظر قرارداد و افزود: باید اقدامات ترافیکی برای نیمه شعبان هرچه سریع‌تر انجام شود تا استان با آمادگی کامل در این اعیاد حاضر شود.

وی ادامه داد: همچنین باید تلاش شود ظرفیت دوربین‌های پلاک‌خوان استان نیز افزایش پیدا کرده و مورد استفاده‌های چندمنظوره قرار بگیرند.

استاندار قم در پایان با اشاره به ظرفیت‌های جدید نهضت ملی مسکن در سایر شهرهای استان، تاکید کرد: نباید تمام تمرکز ترافیکی استان در شهر قم باشد و از دیگر شهرها ازجمله جعفریه، دستجرد، سلفچگان و کهک غفلت کنیم.

گفتنی است، در این جلسه مصوب شد تا طرح ایمنی راه‌های استان قم تهیه و در کمیسیون‌های ترافیک و فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

تاریخ: 1401/11/30
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رئیس کل سابق دادگستری قم معاون اول قوه قضائیه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به ...

طرح توسعه نیروگاه برق سمنان با حضور دکتر رئیسی به بهره‌برداری رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رئیس جمهور که به منظور انجام دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، صبح امروز پنجشنبه به استان سمنان سفر کرده است، در بدو ورود به این استان ضمن بازدید ...

لزوم افزایش فضاسازی شهری متناسب با فرهنگ انقلابی قم و مبانی فرهنگ و حجاب

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت حجاب و کنترل هنجارشکنی‌ها اظهار داشت: فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت حجاب ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز