برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
با حضور صنعتگران عقد و عروسی

نمایشگاه تخصصی ملزومات عقد و عروسی در قم افتتاح شد

صبح امروز نمایشگاه تخصصی ملزومات عقد و عروسی در سالن نمایشگاه بین المللی قم افتتاح شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ نمایشگاه تخصصی ملزومات عقد و عروسی با حضور صنعتگران این رشته در سالن نمایشگاه بین المللی قم واقع در کیلومتر دو اتوبان قم تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه که برای اولین بار در استان قم در حال برگزاری هست با استقبال خانواده ها همراه شده است.

برگزاری چنین نمایشگاه هایی در جهت اجرای سفارشات امر ازدواج در دین مبین اسلام و همچنین دستورات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص آسان گیری در ازدواج های جوانان و فرزندآوری می تواند موثر باشد.

غرفه داران که همگی از شهر کریمه اهلبیت(س) می باشند برای اولین بار است که در چنین نمایشگاه هایی شرکت کرده اند اما به دیدگاه اهل صنعت نمایشگاهی از چیدمان در خور توجهی برخوردار بوده اند که در صورت حمایت مسئولان ذیربط از این نمایشگاه قطعا در شناسایی موارد ازدواج آسان کارگشا خواهد بود و در آینده با تجربیات در اولین دوره نمایشگاه،کامل و جامع تر برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه این نمایشگاه حضور بازرسان سازمان صمت بود که نشان از نظارت دقیق این سازمان بر اجرای صحیح نمایشگاه ها و همچنین ارزیابی قیمت ها و خدمات ارائه شده از سوی غرفه داران را داشت.

حمید خرمی رئیس اتاق اصناف نیز از این نمایشگاه بازدید کرد که با حضور در غرفه ها ضمن مثبت ارزیابی نمودن خدمات غرفه داران، اظهار داشت: با اینکه اولین دوره برگزاری نمایشگاه است تقریبا تمامی صنعت و ملزومات در عقد و عروسی گرد هم آمده اند.

رئیس اتاق اصناف برگزاری چنین نمایشگاه هایی را  برای خانواده هایی که جوانانی در شرف ازدواج دارند مفید دانست و اضافه نمود: برگزاری نمایشگاه در جهت کاهش هزینه های ازدواج موثر خواهد بود و از غرفه داران می خواهیم به جوانان جهت خدمات ازدواج تخفیف ویژه داده و مساعدت نمایند.

در ورودی سالن نمایشگاه خانم هایی بودند که از بانوان با حجاب با تقدیم گل استقبال می کردند و همچنین از حضور خانم های با حجاب ضعیف ممانعت میگردید که این اقدام نیز مورد توجه خانواده های قمی قرار گرفت.

این نمایشگاه از امروز 28 فروردین لغایت 31 فروردین  و از ساعت بیست الی یک بامداد در نمایشگاه ین المللی قم واقع در کیلومتر 2 اتوبان قم تهران_قبل از بهشت معصومه(س)_ برگزار میگردد.

تصاویری از این نمایشگاه در ذیل قابل مشاهده است:

 

جهت مشاهده بیشتر تصاویر و ویدیوهای این نمایشگاه Qomfair را در ایتا یا اینستاگرام سرچ کنید.

رقیه تکمار
تاریخ: 1402/1/28
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه با سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان و سریلانکا آغاز شده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن توئیت محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: "پس از دو روز مذاکره و گفت‌گو ...

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری : رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه ...

بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در کارگاه آموزشی «حکمرانی آب‌های زیر‌زمینی: درس آموخته‌ها، چالش‌ها و راهکارها» ...

۹۰ هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی رضا عنایتی با اشاره به آغاز سفر عمره گزاران ایرانی به عربستان  بعد از چندین سال وقفه اظهار کرد: این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز