برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
با برپایی خیمه گاه حسینی

نمایشگاه عطر تربت در نمایشگاه بین المللی استان قم برگزار میگردد

نمایشگاه عطر تربت که با حضور هیات های مذهبی با اجرای برنامه های شعرخوانی،مرثیه سرایی،مداحی،تعزیه خوانی و.... همراه خواهد بود.غرفه هایی نیز جهت عرضه ملزومات هیئت‌های عزاداری ،پخت نذری، پرچم های عزا، ظروف یکبار مصرف و وسایل آشپزخانه دایر خواهد شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ نمایشگاه «عطر تربت» با همکاری شورای هیئات های مذهبی،اتاق اصناف،سازمان های تابعه شهرداری قم از جمله فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قم و  سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و اداره کل تبلیغات اسلامی،سپاه و بسیج،نیروی انتظامی،هلال احمر و اورژانس و... در تاریخ 19 لغایت 23 تیرماه در سالن نمایشگاه بین المللی استان قم(کیلومتر دو اتوبان تهران قم) برگزار میگردد.

این نمایشگاه که با حضور هیات های مذهبی با اجرای برنامه های شعرخوانی،مرثیه سرایی،مداحی،تعزیه خوانی و.... همراه خواهد بود.

در این نمایشگاه انواع خدمات و محصولات اعم از البسه و زنجیر، اقلام بهداشتی، کتاب و محصولات فرهنگی و هنری، حتی تجهیزات صوتی و تصویری در دسترس مردم قرار گرفته خواهد گرفت. 

بخش هایی از این نمایشگاه شامل کتاب عاشورایی، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصولات کودک، تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصولات فرهنگی، محصولات روضه خانگی، دکور هیئت، معرض البرکات، کتیبه و بیرق، پوشاک محرمی بانوان و آقایان، محصولات عفاف و حجاب، چایخانه هیئت، چای و دمنوش روضه، طبل و کتل، لوازم الکترونیکی، آشپزخانه هیئت، لوازم صوتی، لوازم نورپردازی، لوازم بهداشتی، ظروف یک‌بارمصرف و مواد غذایی و... خواهد بود.

از برنامه های جانبی این نمایشگاه پخت نذری با بیش از 50 دیگ خواهد بود.

ساعت بازدید و حضور در برنامه های برپایی مراسم حسینی در نمایشگاه «عطر تربت»   از 19 لغایت 23 و از  ساعت 17تا 23 اعلام گردیده است.

لازم به ذکر است با توجه به موقعیت کنونی نمایشگاه بین المللی استان؛ امید است به لطف حق و عنایت حضرت حسین عليه السلام؛ استقبال و بازدید از غرفه ها به نحو شایسته برگزار گردد.

جهت رزرو غرفه با شماره های شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی استان قم   09055946133 و 09023838563 و 02533800021 تماس خاصل نموده و یا با ورود به لینک ذیل اقدام فرمائید:

https://shhmq.ir/formha/

 

رقیه تکمار
تاریخ: 1402/2/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بیستمین جشن مدیران تولید برگزارشد

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ بیستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با اجرای شاهد احمدلو در هتل پارسیان استقلال تهران با حضور محمدرضا باهنر عضو ...

نگاهی به فیلم سینمایی شه سوار به بهانه اکران یکی دیگر از فیلم های جشنواره فیلم فجر ۴۲

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بررسی فیلم سینمایی شه سوار که در چهل و دومین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت و در آستانه اکران این فیلم همزمان در روز ملی سینما در سینماهای ...

مسیر آینده از تولید مشترک می‌گذرد/ پایان رویداد «پرتاب»

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، دومین روز از رویداد ارائه طرح مستند «پرتاب»، امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ...

روز ملی یوز ایرانی در خانه هنرمندان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ نه شهریور روز ملی یوز ایرانی نام گذاری شده است به همین مناسبت‌ مراسمی در خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضورهنرمندان و علاقمندان ...