برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 4 تیر 1403
به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس درمانگاه شبانه روزی دی قم

درمانگاه شبانه روزی دی قم با ارائه خدمات متنوع و رضایتمندی ارباب رجوع

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ به مناسبت بیست و سومین سالگرد افتتاح درمانگاه شبانه روزی دی قم به دیدار مدیری مو سفید کرده که تنها دغدغه اش خدمت و رضایتمندی بیمارانی است که به این درمانگاه مراجعه می کنند، رفته ایم. دکتر روح اله طاهایی مدیر درمانگاه شبانه روزی دی قم به خبرنگار ...

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ به مناسبت بیست و سومین سالگرد افتتاح درمانگاه شبانه روزی دی قم به دیدار مدیری مو سفید کرده که تنها دغدغه اش خدمت و رضایتمندی بیمارانی است که به این درمانگاه مراجعه می کنند، رفته ایم.

دکتر روح اله طاهایی مدیر درمانگاه شبانه روزی دی قم به خبرنگار حمیّت نبوز گفت: در سال ۱۳۷۹  درمانگاه دی را به عنوان اولین درمانگاه  خصوصی استان قم راه اندازی کردیم.


مدیر درمانگاه شبانه روزی دی قم در ادامه بیان داشت: الان درمانگاه با بخش های رادیولوژی،سونوگرافی،آزمایشگاه،داروخانه،اورژانس شبانه روزی،دندانپزشکی،فیزیوتراپی و بخش های تخصصی در خدمت مردم هست و به مردم سرویس دهی می کند.

طاهایی در ادامه از جذب  حدود ۹۰ تا۱۰۰ پرسنل بصورت پاره وقت و تمام وقت در این درمانگاه خبر داد و گفت: تعداد زیادی پزشک هستند برای مثال حدود ۳۰ پزشک متخصص،حدود ۱۸ تا ۱۹ پزشک عمومی و حدود ۲۰ پرستار و بقیه کارمندان درمانگاه هستند که در بخش های مختلف به خدمت رسانی مردم مشغول هستند.


وی در خصوص مراجعه کنندگان به خبرنگار ما گفت: روزانه حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیمار مراجعه کننده به درمانگاه را داریم که  در حال خدمت گرفتن از تمامی بخش های درمانگاه هستند که تقریبا با تمامی بیمه های پایه و مکمل از جمله بانک ملت،بانک ملی،شهرداری،صداوسیما و بانک های دیگر...عقد قرارداد داریم.

مدیر درمانگاه شبانه روزی دی قم در ادامه افزود: به خصوص طلاب و جانبازان عزیز و خانواده های محترم شهدا را که علی الخصوص با آنها قراداد داریم و تمامی خدماتی که به آنها ارائه می دهیم بصورت رایگان است.


طاهایی از روزگار عجیب کرونا یادی کرد و بیان داشت: این درمانگاه تقریبا تا امروز حتی یک روز تعطیلی نداشته و با تمام ظرفیت به مردم سرویس دهی کرده است. به خصوص در ایام کرونا که نیروهایمان را به حدود ۲ برابر رسانده بودیم تا بتوانیم یک سرویس دهی خوبی به مردم داشته باشیم. در ایام کرونا به طور متوسط حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ مراجعه کننده به بخش های مختلف مان داشتیم.
از آزمایشگاه و رادیولوژی تا قسمت های تزریقات و پزشکی عمومی و پزشکان متخصص که در درمانگاه فعالیت داشتند و سرویس دهی می کردند.
بحمدالله در آن ایام حتی  یک دقیقه تعطیلی نداشتیم. بلکه یک افزایش ظرفیتی را داده بودیم تا بتوانیم سرویس دهی کاملی را برای بیمارانمان داشته باشیم.

گفت و گو با دکتر طاهایی سراسر لذت بود که یادآور از خودگذشتگی مردانی نیک است که به یادگار می ماند، گروه خبری حمیّت نیوز برای ایشان و مجموعه خدوم درمانگاه شبانه روزی دی قم آرزوی سلامتی و پایداری دارد.

باشد که مسئولین و مردم عزیز شهر قم قدردان این مردان متخصص و باخدا باشند.

تاریخ: 1402/4/7
موضوع: سلامت
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بهره‌برداری از 678 پروژه بهداشتی و درمانی با زیربنای 400 هزار مترمربع در کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد مخبر صبح امروز شنبه با حضور در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از 678 پروژه بهداشتی و درمانی ...

دستور مخبر برای پیگیری فوری در خصوص مشکلات یک دارو

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد مخبر بعد از ظهر جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ پس از دریافت گزارش‌های اولیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره بروز برخی مشکلات و عوارض پس از ...

279 هزار آزمون بر روی آب قم انجام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس مهدی نظرزاده با تأکید بر اینکه دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایه و اساس سلامت انسان به شمار می‌رود، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب ...

بیمارستان تخصصی ایران در مکه راه اندازی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی اصغر عبدالله زاده مدیر بیمارستان مکه مکرمه گفت: بیمارستان ایران در مکه مکرمه در حال ارائه خدمات به زائران کشورمان است و همه بخش‌های تخصصی ...