برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 29 شهریور 1403
به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند:

نمایشگاه فروش پاییزه قم در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزارشد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ نمایشگاه فروش پاییزه قم به عنوان عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزارشد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ نمایشگاه فروش پاییزه قم به عنوان عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزارشد.
 این نمایشگاه  که از دوشنبه ۲۷ شهریور لغایت  شنبه اول مهرماه دایر بود  محصولاتی از قبیل کیف و کفش، پوشاک، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل، شیرینی و شکلات، مواد شوینده و بهداشتی، صنایع‌دستی، سوغات و هدایا و… عرضه گزدید.

از نکات قابل‌توجه نمایشگاه امسال واگذاری غرفه ها با نرخ مصوب کارگروه نمایشگاهی استان قم بوده که باعث رضایت مندی غرفه داران را فراهم نموده و از نرخ های سلیقه ای واگذاری غرفه ها در سالیان قبل خبری نبود.

همچنین در این نمایشگاه عرضه محصولات متنوع باحداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه شد.

گفتنی است هم زمان با این نمایشگاه، نمایشگاه مبلمان نیز برگزار شد که یکی از قابلیت‌های سایت جدید و اصلی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم است که در ۲ کیلومتری اتوبان قم  تهران  و قبل از بهشت معصومه (س) واقع شده است.

از نکات انتقادی که غرفه داران و همچنین بازدیدکنندگان همگی اذعان داشتند راه دسترسی به نمایشگاه و بخصوص راه برگشت به شهر قم است و گلایه دیگر غرفه داران و بازدیدکنندگان عوارض های آزاد راهی است که به صورت خودکار اخذ  می گردد.

تاریخ: 1402/7/3
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کنعانی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا): پیام سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت ⁧ روز خبرنگار⁩ به این شرح است: هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز وطن ما ایران عزیز، ...

کسب رضایت مردم اولویت اصلی همه دستگاه‌های مسئول است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد اربعین که با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، با قدردانی از اقدامات و پیش‌بینی‌‌های ...

جلسه مشترک سران قوا برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هفتگی سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی مسعود پزشکیان رئیس جمهور و با حضور  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام ...

سردار نائینی سخنگو و معاون راوبط عمومی سپاه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار رمضان شریف نیز که پیش از این مسئولیت سخنگویی و معاونت روابط عمومی سپاه را عهده‌دار بود از این پس با حکم سرلشکر سلامی بعنوان رئیس مرکز ...