برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
استاندار قم در همایش روز ملی صنعت و معدن:

از تولیدات با کیفیت حمایت خواهیم کرد

استاندار قم با تاکید بر اینکه اهمیت ارتقای کیفیت تولید در راه‌یابی به بازار کشورهای هدف، گفت: بهبود کیفیت کالا با قیمت تمام‌شده مناسب مهم‌ترین مؤلفه در رقابت با کالاهای خارجی است که مردم هم به دنبال کالای باکیفیت هستند.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی قم برگزار شد، سید محمد آقامیری استاندار قم با تاکید بر اینکه صنعت و تولید مانند خونی در رگ‌های جریان اقتصادی کشور است گفت: باید از این عرصه به‌صورت مستمر حمایت و موانع تولید و اشتغال برطرف شود.

وی گفت برای اینکه بتوانیم در عرصه‌های جهانی رقابت کنیم کیفیت حرف اول را در تولید خواهد داشت و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های رقابت در عرصه جهانی کیفیت محصولات تولیدی در کشور است و تولید کننده زمانی می‌تواند محصول با کیفیت تولید کند که مورد حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد اما کم توجهی برخی از مسئولین تحریم‌های جدیدی را علی رغم تحریم‌های خارجی بر تولید کننده وارد کرده و او را خسته و دلسرد میکند. 

آقا میری تصریح کرد: ایران قدرت اول منطقه است و امروز همه کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای می‌دانند که هیچ تصمیمی در منطقه غرب آسیا بدون مشارکت ایران به سرانجام نمی‌رسد.

وی گفت: قطعاً اگر مدیر دستگاه اجرایی متولی در استان بی توجهی کند و یا تعلل در حل مشکلات تولید کننده داشته باشد بسیار قاطع با او برخورد خواهیم کرد. با مطالعه تمامی مکتب‌های اقتصادی دنیا یک اصل مشترک را درس می‌گیریم که چنانچه خواستار کاهش تورم در سطح جامعه هستیم باید تولید را حمایت کنیم و این یعنی رشد اقتصاد در مقابل کاهش تورم خواهد بود. 

آقامیری ادامه داد: اگر بانکی در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کم‌کاری کند مدیر آن بلافاصله تغییر خواهد کرد و گزارشات منفی در پرونده او ثبت خواهد شد. 

وی تاکید کرد: یکی از مباحثی که مجموعه مدیریت استان در برابر آن سکوت و مماشات بخرج نمی‌دهد، طولانی کردن روند صدور مجوز و بالابران هزینه‌های تولید است. 

همایش روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و طی آن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی قم به بیان نکته نظرات خود پرداختند. تجلیل از واحدها و فعالان اقتصادی برتر استان از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

رقیه تکمار
تاریخ: 1402/7/13
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون تنش آبی در ۷۰۰ روستا را رفع کرده‌ایم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی ...

طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از بازی اندرویدی “عاشق باشی” با تأکید بر توجه به ایجاد سرگرمی‌های استاندارد و مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی ...

تحویل تعدادی از اسناد مسکن ملی به راه و شهرسازی قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن با توضیح در مورد مسکن ملی بیان داشت:  این اسناد شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد ...

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از تسنیم آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان ...