برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
بازیگر و کارگردان تئاتر:

تولید آثار متنوع نمایشی در جذب مخاطب تأثیرگذار است

قم- بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی، کودک، کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.

به گزارش حمیّت نیوز (حمنا)، حمید لاجوردی بازیگر و کارگردان تئاتر صبح شنبه در حاشیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: حضور جوانان در جشنواره بسیار عالی و امیدوارکننده است و در این عرصه باید حضور داشته باشند و این نسل نو باید وارد تئاتر شود.

وی با بیان اینکه بیست سال قبل با نمایش «آقای مجنون خانم لیلی» روی صحنه رفتیم و حالا نسل جدید هنرمندان و هنرجویان تئاتر قم این کار را روی صحنه بردند، تصریح کرد: نمایش‌هایی که جوان‌ها اجرا می‌کنند به دلیل نوآوری، انرژی و قدرتی که دارند، آثار خوبی از آب درآمده است.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در خصوص برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصتی برای باهم‌بودن هنرمندان را فراهم می‌کند و جریان سازی صورت می‌گیرد.

لاجوردی بر لزوم تولید و حضور آثار متنوع در جشنواره‌های نمایشی تأکید کرد و گفت: جامعه به همه گونه‌های نمایشی از تئاتر آیینی و کودک و کمدی و دفاع مقدس نیاز دارد و تولید آثار متنوع باعث حضور مخاطبان بیشتری در سالن‌های نمایش می‌شود.

وی همچنین لزوم تقویت جایگاه هنر و هنرمند در جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ، هنرمند سرباز جنگ نرم است و تولید آثار نمایشی و جذب اقشار مختلف جامعه باعث می‌شود از توجه افراد به رسانه‌های غیررسمی و سرگرمی‌های ضدفرهنگی جلوگیری شود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در پایان تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برگزاری جشنواره‌های تئاتر باید این باشد که هنرمندان حمایت شوند و درخصوص مسائل مادی دچار مشکل نباشند.

تاریخ: 1402/8/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بیستمین جشن مدیران تولید برگزارشد

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ بیستمین جشن مدیران تولید سینما به دبیری علی قائم مقامی و با اجرای شاهد احمدلو در هتل پارسیان استقلال تهران با حضور محمدرضا باهنر عضو ...

نگاهی به فیلم سینمایی شه سوار به بهانه اکران یکی دیگر از فیلم های جشنواره فیلم فجر ۴۲

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بررسی فیلم سینمایی شه سوار که در چهل و دومین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت و در آستانه اکران این فیلم همزمان در روز ملی سینما در سینماهای ...

مسیر آینده از تولید مشترک می‌گذرد/ پایان رویداد «پرتاب»

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، دومین روز از رویداد ارائه طرح مستند «پرتاب»، امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ...

روز ملی یوز ایرانی در خانه هنرمندان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ نه شهریور روز ملی یوز ایرانی نام گذاری شده است به همین مناسبت‌ مراسمی در خانه هنرمندان، سالن استاد شهناز با حضورهنرمندان و علاقمندان ...