برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
دکتر آقامیری:

یکی از مهمترین ویژگی‌های مدیر بسیجی تلاش همه جانبه و جهادی برای حل مشکلات مردم است

استاندار قم یکی از مهمترین ویژگی های مدیر بسیجی را تلاش همه جانبه و جهادی برای حل مشکلات مردم عنوان کرد.

به گزارش حمّیت نیوز(حمنا)؛ دکتر سید محمد آقامیری امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان که در تالار کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین افتخار بنده بسیجی بودن است، گفت: بسیج یک واژه نیست بلکه اقیانوسی به ژرفای تاریخ است. در زمینه اجرایی مدیران باید با روحیه بسیجی به حل مشکلات کشور بروند.

وی افزود: قانون ابزار دست مدیران برای حل مشکلات کشور است. اگر مردم برای حل مشکلات خود به سراغ ما می آیند قطعا در مسیر آیین نامه ها به مشکل خورده اند که به سراغ ما آمده اند. 

وی افزود: در اینجا ما نباید بگویم که 《نمی توانیم کاری انجام دهیم بلکه باید از مسیر انعطاف های قانونی و تفسیرهایی که یک مدیر می تواند انجام دهد راه حل مشکلات مردم را پیدا کند. 

وی ادامه داد: قوانین برای ایجاد چالش برای مردم نیست بلکه باید تلاش کنیم که مشکلات مردم را از همین مسیر حل کنیم.

استاندار قم گفت: مدیران باید با روحیه بسیجی به حل مشکلات مردم اقدام کنند. اگر بنده در روزهای هفته در طبقه همفک استانداری در خدمت مردم هستم و در هر نوبت حداقل 100 ملاقات مردمی دارم به این دلیل است که به مدیران استان نیز بگویم که همه شما باید همین مسیر طی کنید. آن هم بدون تشریفات و کارهای نمایشی بلکه باید مدیران کل مستقیما درگیر مشکلات مردم شوند و آنها را حل کنند.

وی با ذکر این مطلب که صندلی خدمت یک فرصت است نه یک غنیمت، بیان کرد: نگاه مقام معظم رهبری به بسیج به سان همین شجره طیبه است که در همه عرصه ها باید متجلی شود. 

آقامیری بیان کرد: مدیران باید رایحه خوش خدمت را به خانه‌های مردم منتقل کنند. مردم به راحتی تفاوت مدیر و کار خوب و بلد و کارهای اساسی و نمایشی را کاملا متوجه می شوند. در این عرصه باید کارهای عملیاتی برای حل مشکلات مردم انجام دهیم. مردم باید روحیه خدمت گذاری دولت ون ظام و مدیران این کشور و استان را عمیقا حس کنند.

 

تاریخ: 1402/9/4
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...