برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403

ناوشکن «دیلمان» به ناوگان دریایی شمال ارتش ملحق شد

مراسم الحاق ناوشکن «دیلمان» به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه برگزار شد.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛مراسم الحاق ناوشکن «دیلمان» به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش و دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی صبح دوشنبه در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان در سواحل بندر انزلی اظهار کرد: نیروهای مسلح سربازان خط مقدم امنیت و امنیت ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های ناوگان شمال در ایمن بخش محور کشتیرانی و دریانوردی افزود: ناوشکن دیلمان محصول آخرین دستاورد صنایع دفاعی کشور است که امروز به دریای خزر ملحق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگان شمال نقش مؤثری در ارتقای ماندگاری و پایداری امنیت دریاها دارد، گفت: امنیت و ایمنی دریانوردی و کشتیرانی در سواحل خزر با کمک ناوگان شمال تحقق یافته و ناوشکن دیلمان نمونه‌ای از دستاوردهای ایمن بخش و امنیت ساز است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه ناوگان شمال در آموزش جوانان کشور در عرصه دریانوردی قدم‌های مؤثری برداشته است، اضافه کرد: ناوگان شمال دانشگاه تجربی و علمی حوزه دفاعی و دریایی است.

وی با اشاره به اهمیت الحاق ناوشکن دیلمان افزود: گیلان و خزر در منطقه قطب اقتصادی و استراتژیک قرار گرفته و این الحاق نیازهای ضرورت دار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه منطقه در هندسه جهانی در التهاب است، گفت: مقاومت نقطه قوت و پیروزی جبهه اسلامی است.

ایرانی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین اضافه کرد: مظلوم کشی اسرائیل در غزه نشانه شکست استکبار است.

 

تاریخ: 1402/9/6
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...