برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 5 آبان 1403

تطبیق شرایط داوطلبان انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، توسط وزارت صمت انجام نشده است

دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف با بیان اینکه تمام انتخابات‌های صنفی، توسط هیات‌های اجرایی برگزار می‌شود، اعلام کرد که تطبیق شرایط داوطلبان انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، توسط وزارت صمت انجام نشده است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز منصوب شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیطزیست در حکمی سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز را منصوب کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

آیت‌الله جنتی: حزب‌الله قدرتمندانه در حال دفاع از انسانیت و مبارزه با ظلم و تجاوزگری است

رژیم صهیونیستی باید بداند که با ترور رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت، نمی‌تواند راه و رسم مبارزه با ظلم را از بین ببرد. عملیات اخیر حزب‌الله لبنان علیه تیپ گولانی نشان داد که حزب‌الله زنده است و قدرتمندانه در حال دفاع از انسانیت و مبارزه با ظلم و تجاوزگری است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

خضریان: گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه انفجار معدن طبس در روزهای آتی قرائت می‌شود

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با تشریح آخرین نتایج بررسی پرونده معدن زغال‌سنگ «معدنجو» گفت: گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه انفجار معدن طبس در روزهای آتی قرائت می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

نظافت مدرسه به جای پرداخت شهریه توسط یک مادر موجب استعفای مدیر شد

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

برگزاری طرح یک ساعت با محیط‌بان در شهر ری

مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از برگزاری طرح یک ساعت با محیط بان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان، صبح امروز ۲۵ مهر ماه در خانه محیط زیست دبستان پسرانه ۱۵ خرداد شهر ری خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

در حاشیه جلسه هیات دولت

جلسه هیات دولت ،صبح امروز به ریاست مسعود پزشکیان رییس جمهور ، برگزار شد و جمعی از اعضای هیات دولت بعد از اتمام جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفتند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

اسرائیل به هیچ اصول انسانی پایبند نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسرائیل جنایتکار برای ادامه موجودیت خود به هیچ قاعده و اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

آزاد: ایران سند حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبری را تدوین و تصویب کرده است

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ حقوق کودکان و نوجوانان قوانین متعددی در زمینه کیفری و مدنی همچون تصویب اساسنامه سازمان ملی آموزش کودکان، تصویب قوانین حفاظت از کودکان و نوجوانان و تصویب سند حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبری ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

دستگيري عاملان مزاحمت نواميس شهروندان ساروي

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري گفت: در اقدام ايثارگرانه و شجاعانه ماموران انتظامي اين شهرستان، 2 نفر از عاملان ايجاد مزاحمت نواميس در شهر ساري دستگير شدند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25