برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 6 آبان 1403

آیت‌الله جنتی: حزب‌الله قدرتمندانه در حال دفاع از انسانیت و مبارزه با ظلم و تجاوزگری است

رژیم صهیونیستی باید بداند که با ترور رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت، نمی‌تواند راه و رسم مبارزه با ظلم را از بین ببرد. عملیات اخیر حزب‌الله لبنان علیه تیپ گولانی نشان داد که حزب‌الله زنده است و قدرتمندانه در حال دفاع از انسانیت و مبارزه با ظلم و تجاوزگری است.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

خضریان: گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه انفجار معدن طبس در روزهای آتی قرائت می‌شود

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با تشریح آخرین نتایج بررسی پرونده معدن زغال‌سنگ «معدنجو» گفت: گزارش مجلس درباره ابعاد حادثه انفجار معدن طبس در روزهای آتی قرائت می‌شود.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

نظافت مدرسه به جای پرداخت شهریه توسط یک مادر موجب استعفای مدیر شد

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

برگزاری طرح یک ساعت با محیط‌بان در شهر ری

مشاور مدیر کل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از برگزاری طرح یک ساعت با محیط بان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان، صبح امروز ۲۵ مهر ماه در خانه محیط زیست دبستان پسرانه ۱۵ خرداد شهر ری خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

در حاشیه جلسه هیات دولت

جلسه هیات دولت ،صبح امروز به ریاست مسعود پزشکیان رییس جمهور ، برگزار شد و جمعی از اعضای هیات دولت بعد از اتمام جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ گفتند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

اسرائیل به هیچ اصول انسانی پایبند نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اسرائیل جنایتکار برای ادامه موجودیت خود به هیچ قاعده و اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

آزاد: ایران سند حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبری را تدوین و تصویب کرده است

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران به منظور حفظ حقوق کودکان و نوجوانان قوانین متعددی در زمینه کیفری و مدنی همچون تصویب اساسنامه سازمان ملی آموزش کودکان، تصویب قوانین حفاظت از کودکان و نوجوانان و تصویب سند حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای سایبری ...
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

دستگيري عاملان مزاحمت نواميس شهروندان ساروي

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامي شهرستان ساري گفت: در اقدام ايثارگرانه و شجاعانه ماموران انتظامي اين شهرستان، 2 نفر از عاملان ايجاد مزاحمت نواميس در شهر ساري دستگير شدند.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

رسانه‌های آفریقایی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را ستودند

بادرخشش اخیر در تیم ملی، آوازه دروازه بان پرسپولیس به رسانه‌های آفریقایی پیچید.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25

اجراي طرح دستگيري و کشف اموال مسروقه از سارقان در مازندران

سرهنگ قيصري، رئيس پليس آگاهي استان مازندران از کشف اموال مسروقه و دستگيري سارقان و مالخران توسط کارآگاهان پليس آگاهي در اين استان خبر داد.
منبع: برنا
تاریخ: 1403/7/25