برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
<<  3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   >>

آفرودبازهای ایرانی با این خبر، قند در دلشان آب می‌شود

سرانجام اولین نمونه از خودرو شاسی بلند آفرودی و زیبای جتور تراولر T2 وارد ایران شد و این خبر برای آفرودبازان ایرانی یک سورپرایز شگفت انگیز خواهد بود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/4

ترفند‌های طلایی برای پایان دادن به درگیری‌های زناشویی

مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۴ که در مجله علمی Personal Relationships منتشر شد، نشان داد که در جریان مشاجره‌هایی که در رابطه رخ می‌دهد، درنگ برای تفکر در مورد موقعیت موجود می‌تواند ناراحتی و تنش را به طور قابل‌توجهی کاهش داده و «خودکارآمدی» یا باور فرد به توانایی مدیریت مناسب تعارض را افزایش دهد. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/4

احساسات و اختلالات شایع اگر هیولا بودند چه شکلی می‌شدند؟

گروه زیادی از افراد در سراسر جهان، به انواع اختلالات شخصیتی دچار هستند؛ بنابراین، می‌توان گفت که اختلالات شخصیتی، از شایع بیماری ها و اختلالات روانی جامعه محسوب می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/4

تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای

تصاویر قدیمی از اولین رای زنان در فرانسه را ببینید. فعالان فمنیستی فرانسه از سال‌ها قبل برای برابری جنسیتی در فرانسه کارزار و کمپین برگزار کرده و مبارزه می‌کردند. زنان فرانسوی برای اولین بار در ۱۹ آوریل ۱۹۴۵ در انتخابات شهری و شهرداری‌ها شرکت کردند، اما تلاش آن‌ها برای این شکل‌گیری ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/4

حیرت انگیزترین آسانسورهای جهان

این آسانسور رکورد بلندترین آسانسور در فضای باز در اروپا را دارد و یک مسیر کوهستانی را تا بالاترین نقطه آن یعنی ارتفاع ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا طی می‌کند. آسانسور که در سال ۱۹۰۵ ساخته شده ۱۵۲ متر ارتفاع را کاملا عمودی بالا می‌رود و چشم اندازی فوق العاده در بالاترین نقطه منتظر ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/4

رقص دستان این مرد، حال و روز ایرانی‌ها را دگرگون می‌کند

امیر نعمتی در برنامه این هفته پلی لیست، به بررسی چند اجرای مشهور با ترانه جاودانه «بیداد زمان»، اثر استاد پرویز یاحقی پرداخته است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/4

15 ثانیه از بنیامین بهادری که باورکردنی نیست!

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ویدئویی از حرکات منحصر به فرد و عجیب بنیامین بهادری را هنگام اجرای یکی از ترانه‌هایش منتشر کرده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1403/2/4

بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن

در این ویدئو یک ترفند بسیار ساده برای سرخ کردن بادمجان با کمترین مصرف روغن به شما آموزش داده می شود. در این روش شما فقط نیاز به یک عدد سفیده تخم مرغ دارید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1403/2/4

برگزاری بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران

یک  متخصص جنین شناسی گفت: تغییر سبک زنگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی های مجردی از مهمترین عوامل آمار کاهش موالید به شمار می رود که برخی از آنها حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی روند.
منبع: سلامت
تاریخ: 1403/2/4
موضوع: سلامت

برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم!

باور نادرست مصرف دارو در گذشته در مقیاسی بود که شخصی می‌گفت: "من هر قرصی هرجا می‌بینم می‌خورم چون قطعا برای درمان عضوی از بدن است و من هم که تمام اعضای بدنم درد می‌کند." همان قرص‌ها خیلی زود همان شخص را از پا درآورد.
منبع: سلامت
تاریخ: 1403/2/4
موضوع: سلامت
<<  3 4 5 6 7 8 9 10 11 12   >>

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز