برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

7 ترفند عالی برای رفع فوری جوش آوردن خودرو

ما آدم‌ها ممکن است روزی چند بار از روی خشم و ناراحتی جوش بیاوریم و به اصطلاح آمپر بچسبانیم، پس ماشین‌ها دیگر جای خودشان را دارند!
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/22

ساعت کار مراکز معاینه فنی در ماه رمضان

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت دو مرکز معاینه فنی پس از افطار جهت خدمت رسانی به روزه داران گرامی خبر داد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/22

شیرینی مجلسی و بسیار خوش طعم برای مهمانی‌ها

در دستور پخت تارت نارنگی، ابتدا مواد خشک خمیر تارت شامل آرد، پودر قند، و پودر بادام را مخلوط کرده، سپس کره سرد را اضافه و مخلوط می‌کنیم تا حالت خرده نان پیدا کند. زرده تخم‌مرغ و کمی آب اضافه کرده، خمیر را ورز می‌دهیم و برای ۱ ساعت در یخچال استراحت می‌دهیم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/21

خانمی که امروز بُردی، شما صاحب قشنگ‌ترین لبخند جهانید

اما استون برای ایفای نقش توی فیلم "Poor Things" برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. به همین بهانه بهترین نقش‌آفرینی‌هایش در آثار سینمایی را مرور کرده‌ایم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/21

چرا سیاه‌بازی غیراخلاقی است؟

سیاه‌بازی، سیاه‌پوستانِ ایرانی و یا سیاهپوستانی را که برای تفریح یا کار و تحصیل به ایران آمده‌اند، آزار می‌دهد. این رسم برای آن‌ها فرح‌بخش و یادآور خاطراتِ خوشِ کودکی نیست. پژوهشگر فلسفه هنر و دکتری فلسفه از دانشگاه وایکاتوری نیوزیلند - «ارباب خودم سلام و علیکم، ارباب خودم ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/21

روش باز کردن سایت‌هایی که در اندروید خطا می‌دهد

سیستم عامل اندروید که یکی از شروط اصلی خرید گوشی هوشمند به شمار می‌رود، ممکن است در شرایطی کاربران خود را هنگام ورود به سایت‌ها با پیام خطا در مرورگر مواجه کند که در این شرایط بنابر گفته کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به فیلترینگ یا فیلترشکن ارتباطی ندارد بلکه معمولا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/21

ویژگی بی شعور‌ها؛ میخوای بدونی بیشعور واقعی کیه؟

شعور در لغت به سعی دهخدا در لغتنامه به معنای فهم و درک و دریافت و معرفت است، به همین خاطر بسیاری از ما برای خطاب قرار دادن افرادی که حرکاتی نابهنجار انجام می‌دهند، از عبارت بی شعور استفاده می‌کنیم. بیشعوری یک بیماری پنهان است که گرچه اغلب افراد مبتلا، از آن بی اطلاع هستند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/21

نیرومندترین ارتش جهان، قدرتش را مدیون این قاطر است!

نیروی زمینی و تفنگداران ویژه دریایی ایالات متحده هر دو به دنبال یک وسیله نقلیه کاملاً جدید با یک الهام قدیمی هستند: قاطر فروتن!
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/21

قارنی یاریخ، یک غذای خوشمزه ترکی برای عاشقان بادمجان

قارنی یاریخ یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه شهر تبریز است که اگر عاشق بادمجان باشید، حتما از خوردن این غذا لذت می‌برید. مواد داخل قارنی یاریخ که درواقع نوعی بادمجان شکم‌پر است، از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه فرنگی و پیاز تهیه می‌شود. اگر دوست دارید این غذای ویژه و خوشمزه را در منزل ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/20

هشت سکانس که باید به آن بخندیم اما گریه دارد!

برش‌هایی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی از فیلم و سریال‌های خانه به دوش، نقطه‌چین، جایزه بزرگ، پاورچین و ... درباره افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو، خوراکی‌ها، سکه و ... حکایت دارد که تعدادی از آن‌ها را مرور کرده‌ایم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/20