برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
عناوین خواندنی ها

7 سورپرایز اروپایی و ژاپنی برای بازار خودرو ایران

بی‌ام‌و ۱۱۶i، مینی‌کوپر و تویوتا کمری، رنو کولئوس و ... در دسترس متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو جانبازان قرار گرفت و می‌توانیم منتظر یک اتفاق جدید در بازار خودرو در روز‌های آینده باشیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/19

طرز تهیه یک شیرینی اقتصادی برای عید نوروز

با نزدیک شدن به ایام نوروز پخت انواع شیرینی‌های رنگارنگ و خوشمزه خانگی رونق می‌گیرد. شیرینی‌های خانگی مخصوص نوروز معمولا خشک، ریز و بسیار متنوع و رنگارنگ هستند. شیرینی برفی یکی از انواع شیرینی‌های خانگی است که شما می‌توانید آن را با روشی آسان در منزل تهیه کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/18

بعد از تماشای این سریال، مطمئنا آدم دیگری خواهید شد

نیتن فیلدر در سریال نفرین، کمدیِ معذب‌کننده‌ی آشنا و دغدغه‌های فکری همیشگی‌اش درباره‌ی مرز واقعیت و جعل را به یک روایت داستانی ترجمه کرده است. سریالی که شبیه‌اش را ندیده‌اید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/18

نحوه تمیز کردن نقاط فراموش شده در خانه تکانی

اگر خانه تکانی منزلتان به پایان رسیده، اما همچنان حس تمیزی و طراوت واقعی را از وسایلتان دریافت نمی‌کنید، شاید بخاطر این است که هنوز چند وسیله یا چند نقطه از خانه باقی مانده که به نظافت آن‌ها اهمیت چندانی نداده اید بنابراین؛ بهتر است دست به کار شوید و این مناطق را نیز به نحو احسن ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/18

در این رستوران هیچ وقت تنها غذا نخواهید خورد، چون...

حتی اگر گرسنه باشید و بخواهید فقط برای سیر کردن شکمتان به تنهایی به رستورانی بروید، سر کردن دقایق پیش از سرو غذا و صرف کردن غذا، کاری دشوار، عذاب‌آور و افسردگی‌آور است. بله! شما می‌توانید با گوشی و تبلت خود بازی کنید یا چند صفحه کتاب بخوانید، اما این‌ها جلوی حس تنهایی حاد شما ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/18

شکایت از فحاشی و قانون جدید مجازات آن

همه ما بار‌ها و بار‌ها شاهد درگیری‌های مختلف و توهین افراد به یکدیگر بوده ایم. در قانون کشور ما، توهین و فحاشی، جرم محسوب می‌شود و مرتکب شونده آن باید مورد مجازات قرار بگیرد. توهین و فحاشی جزو جرائم قابل گذشت است و با شکایت فرد مورد توهین قرار گرفته آغاز می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/18

ببینید هزینه فیلترشکن چه رویاهایی از مردم نابود کرده است

امیر نعمتی و نژلا پیکانیان ضمن حضور در محله نارمک تهران از شهروندان سوال کرده‌اند: «اگر هزینه فیلترشکن نبود، هزینه آن را صرف چه چیزی می‌کردید؟».
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/18

قارچ سوخاری را با این روش ویژه درست کنید

قارچ سوخاری یکی از همین سوخاری‌های محبوب و پرطرفدار است که می‌توانید با روشی آسان و سالم آن را در منزل تهیه کنید. با این روش ویژه قارچ شما اصلا آب نمی‌اندازد و طعم بسیار ویژه‌ای دارد، اگر دوست دارید این قارچ سوخاری خوشمزه را با ما در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/17

آن‌هایی که مختارنامه را دوست دارند، این سریال را هم می‌پسندند

چند شبی است که سریال گرگ‌ها که یک سریال قدیمی و نوستالژی است از شبکه‌ آی‌فیلم به کارگردانی داوود میرباقری حدود ساعت 18 هر شب بازپخش می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/17

ساعت سوئیسی یا ساعت ژاپنی کدام یک بهتر است؟

در دنیای ساعت‌های مچی، دو کشور به عنوان بنیان‌گذاران برجسته این صنعت شناخته می‌شوند: سوئیس و ژاپن. هر کدام از این دو کشور به دلیل ویژگی‌ها و کیفیت خاص خودشان، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارند. اما سؤال این است: ساعت‌های سوئیسی یا ساعت‌های ژاپنی، کدامیک بهتر و قابل اعتمادتر ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/17