برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 1 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

طرز تهیه سالم‌ترین دسر خرمایی برای ماه رمضان

خرما سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی برای بدن است و به خاطر طعم شیرین و خوشمزه‌ای که دارد، برای درست کردن انواع دسر در لیست غذاهای مناسب ماه رمضان ایده بسیار خوبی است. یک دسر رژیمی و سالم برای ماه رمضان را با کمک این ویدئو درست کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

طرز تهیه شیره خرما در خانه

شیره خرما، فرآورده طبیعی و مفیدی است. قند طبیعی برای بدن ضرر ندارد و انرژی مورد نیاز را نیز فراهم می‌کند. برای آماده‌سازی مواد شیره خرما، حدودا ۱۵ دقیقه زمان احتیاج خواهد بود. از طرف دیگر، مدت زمان کافی برای پختن شیره نیز حداقل ۴۵ دقیقه است.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

دیپ عدس، خوشمزه‌ترین دیپی که تابه‌حال خورده‌اید

دیپ عدس نوعی دیپ بسیار خوشمزه و مقوی است که عدس ماده اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل بسیار مقوی و سرشار از خاصیت است. این دیپ به دلیل نداشتن موادی مانند پنیر، شیر و خامه کاملا سالم و سبک و مناسب افرادی است که رژیم غذایی دارند. اگر دوست دارید این دیپ خوشمزه و سالم را با کمترین ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

طرز تهیه سس ایتالیایی

سس ایتالیایی یک چاشنی فوق العاده خوشمزه و لذیذ مخصوص انواع گوشت، استیک و ماهی است. این سس یکی از مهمترین چاشنی‌هایی است که باید در کنار غذا‌ها سرو شود تا لذت نوش جان کردن غذا را دو چندان کند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

طرز تهیه انواع شیرینی برای نوروز با ماندگاری بالا

اگر از حالا فکر شیرینی عید هستید در این مطلب با پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع شیرینی‌های عید نوروز آشنا شوید؛ که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌اند و هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در پذیرایی‌های عید ما ایرانی‌ها دارند. این شیرینی‌ها علاوه بر طعم و عطر دلچسب، ظاهری زیبا و جذاب دارند ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

طرز تهیه قیمه سیستانی یا دوغ‌با؛ یک غذای اصیل و خوشمزه زاهدانی

قیمه سیستانی یا دوغ‌با یکی از غذا‌های خوشمزه و اصیل استان سیستان و شهر زاهدان است که شباهت زیادی به خورش قیمه دارد و تفاوت آن با قیمه اصیل ایرانی این است که به جای آب با دوغ طبخ می‌شود. اگر دوست دارید یک مدل خورش قیمه متفاوت را در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/12/15

آقای حامیم، خواننده نشدی، حنجره شما و گوش ما گناه دارد!

پلی لیست این هفته شامل بررسی موزیک‌هایی از حامیم، طلیسچی، قاسم افشار، سیامک عباسی و سینا حجازی است، باید دید که این‌بار چگونه امیر با نگاه نقادانه‌اش، موزیک‌های هفته را از زیر تیغ گذرانده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/15

دونگ‌ئی، بانویی که یک‌تنه مقابل ظلم و ستم ایستاد

سریال افسانه دونگ یی با داستانی جذاب و پرماجرا، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه تماشا بازپخش می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/15

برای مجازات شروین حاجی‌پور، او را وزیر کنید!

شروین حاجی‌پور به علت انتشار قطعه «برای» به ۳ سال و ۸ ماه حبس محکوم شد. اعلام این خبر با واکنش‌های زیادی همراه شد و برخی چهره‌های سرشناس خواستار تجدیدنظر در حکم او شدند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/15

نسخه ژاپنیِ بازی تاج و تخت، قلب سریال‌بازها را فتح کرد

شوگان یک مینی سریال جذاب در ژانر درام و تاریخی که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۷۵ نوشته جیمز کلاول، ساخته شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/12/15