برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 1 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

نشانه‌ها می‌گوید شما درونگرایی با اعتماد به نفس هستید

تا به حال پیش آمده در مهمانی‌ای باشید و با آنکه چندان با جمع و فضا همراه نشده اید، از وقت گذراندن با خود لذت ببرید؟ اگر جواب تان مثبت است، احتمالاً شما درونگرایی با اعتماد به نفس هستید. در اغلب موارد برداشت اشتباهی در مورد این دست افراد وجود دارد و تصور می‌شود آن‌ها اشخاصی خجالتی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/22

طرز تهیه یک غذای جنوبی خوشمزه در ۸ دقیقه

امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/21

سریال کره‌ای که این روزها در ایران محبوب شده است

بازی مرگ، یک سریال کره‌ای جدید که با بازی سو این-گوک و ژانر فانتزی و درام ساخته شده است و ترند بسیار محبوب و پر سر و صدای این روزها به شمار می‌رود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/21

دختر 20ساله ایرانی با شنیدن این پنج آهنگ ترکی ویران شد!

اتفاقی که زندگی من را در ۵ سالگی به دو قسمت تقسیم کرد، شکست عشقی بود! بله، احساس درماندگی و غم غیر قابل وصفی که روح را سیاه و دل را خون می‌کند. آدمی را از پا می‌اندازد و چه و چه و چه... با همین شدت و همین وضوح!
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/21

حمام سنتی از گذشته تا امروز

حمام سنتی در ایران نشان دهنده قدمت معماری و اهمیت نظافت در فرهنگ ایرانی است. حمام‌های سنتی نقشی چشمگیر در زندگی فردی و اجتماعی مردم در زمان‌های دور ایفا می‌کرده‌اند. این حمام‌ها تنها مکان‌هایی برای نظافت نبوده‌اند و مراسم عجیب و متعددی حول محور این مکان در میان مردم رواج داشته ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/21

تولید انرژی «نامحدود» با استفاده از بزرگترین رآکتور هسته‌ای

برخی از کارشناسان ادعا می‌کنند که تنها «راه» برای ادامه حیات روی زمین در آینده، داشتن منبعی از انرژی ابدی و بی نهایت است. کارشناسان در پروژه ITER که معادل عبارتی لاتین به معنای «راه» است، در تلاش برای مهار کردن واکنش‌های همجوشی (منبع انرژی در خورشید) هستند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/21

یک اضطراب خیلی خاص که برخی با آن دست به گریبان هستند

امتوفوبیا یک اختلال اضطرابی نسبتاً رایج است که اغلب به خوبی توسط دیگران درک نمی‌شود. در امتوفوبیا، شهص ترس شدید و غیرمنطقی از استفراغ یا دیدن استفراغ دیگران دارد که می‌تواند به طور قابل توجهی بر زندگی روزمره، روابط و رفاه روانی فرد تأثیر بگذارد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/21

‌افراشاپ راه حل تازه برای داشتن یک لپ تاپ جدید

افراشاپ که در آستانه تولد یک سالگی خود قرار دارد، این روزها در فروشگاه آنلاین افراشاپ دنیایی از لپ تاپ‌های برندهای معتبر مثل ایسوس، لنوو، اچ پی، ایسر، اپل، مایکروسافت سرفیس و مجموعه کاملی از لوازم جانبی مخصوص لپ تاپ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/21

چه کار کنیم گوشت جوجه کباب سفت نشود؟

شاید ظاهرا درست کردن جوجه کباب ساده به نظر برسد. پیاز و آبلیمو و نمک و زعفران را به تکه‌های جوجه اضافه کرده و روی آتش کباب می‌کنیم. شاید ساده به نظر برسد، اما نکاتی دارد که رعایت کردن آن جوجه کباب‌های خانگی را بسیار بسیار لذیذ می‌کند بدون اینکه گوشت آن سفت شده آیا بی‌مزه باشد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/20

مردمِ خیابان، نظر واقعی‌شان درباره جشنواره فجر را گفتند

برخی می‌گویند جشنواره شور و حال سال‌های گذشته را ندارد. دلیلش شاید این باشد که...
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/20