برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 1 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

۷ ترفند طلایی برای پوست کندن سیر خشک؛ سریع و ساده

سیر خشک، علاوه بر طعم و عطر مطبوعی که به غذا‌ها می‌دهد، خواص زیادی برای سلامتی نیز دارد. اما پوست کندن سیر خشک برای برخی افراد کار دشواری است.در ادامه، شما را با ۷ ترفند ساده، اما کاربردی برای پوست کندن سیر خشک آشنا می‌کنیم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/8

یک سکانس از این سریال صداوسیما حجم اینترنت ملت را قاپید!

روز گذشته سکانسی از سریال سرزمین مادری وایرال شد که موج عظیمی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد، سکانس مربوط به کشتار وحشیانه روحانیون در مدرسه فیضیه قم بود و بازتابش تا همین حالا ادامه دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/8

۱۰ راز خوشمزه شدن کتلت که دستپخت شما را محبوب می‌کند

این غذای پرطرفدار با گوشت چرخ‌کرده و سیب زمینی فقط یک دستور غذا نیست بلکه بخشی از میراث آشپزی ما ایرانی‌هاست، غذای راحتی که هم در میز مجالس و جشن‌ها جا دارد هم در پیک‌نیک‌های خانوادگی یا شام‌های خاص.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/7

۷ خواننده داخلی که شکل کارشان یک کپی از مشابه خارجی است

این که خوانندگان داخلی از خوانندگان مهاجر ایرانی تقلید کنند، چیز عجیبی نیست، حتی تازه هم نیست.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/7

جانور عجیبی که ادرارش بوی سالن سینما می‌دهد

تصور کنید در حال راه رفتن در جنگل‌های بارانی جنوب شرقی آسیا هستید که ناگهان همان بوی آشنای ورودی سالن سینما به مشامتان می‌رسد؛ بوی پاپ‌کورن داغ که در کره تفت داده شده! دانشمندان قبلاً به سراغ این موضوع رفته بودند تا بفهمند چرا این حیوان خجالتی جنوب شرقی آسیا که خرس‌گربه نامیده ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/7

تمساح‌هایی که منجمد می‌شوند، اما نمی‌میرند

تمساح‌های سرسخت تگزاسی ترجیح می‌دهند یخ بزنند تا اینکه تالاب‌های خود را ترک کنند، اما چطور پس از منجمد شدن زنده می‌مانند و به زندگی خود ادامه می‌دهند؟ به تازگی تصاویری از کارولینای شمالی آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تمساح‌ها چگونه در تالاب‌های یخ زده ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/7

تیزبین‌ها 5 تفاوت پنهان در تصویر را پیدا کنند

در دو تصویر زیر یک پدر و پسر مشغول پیاده روی در پارک همراه با سگشان دیده می شوند. اگرچه در ابتدا ممکن است این دو تصویر شبیه هم به نظر برسند، اما پنج تفاوت بین آنها وجود دارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/7

رفتار ظریف افرادی که غمگین هستند، اما آن را پنهان می‌کنند

افراد زیادی هستند که در ظاهر کاملاً خوشحال و راضی به نظر می‌رسند، اما در لایه زیرین احساسات خود عمیقاً غمگین هستند. آنچه در ادامه آمده چند نمونه از رفتار‌های نامحسوسِ اغلب افرادی است که در زندگی خود ناراضی هستند، اما تمام تلاش خود را می‌کنند تا آن را مخفی نگه دارند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/7

بال مرغ را با این روش بپزید

شاید پرکردن فضای کوچک داخل بال مرغ عجیب و غریب به نظر برسد، ولی شما می‌توانید با خالی کردن فضای داخل آن و پر کردن آن با گوشت چرخ‌کرده یک غذا و یا کنار غذای مجلسی برای مهمانی‌های رسمی‌تان آماده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/11/6

5 پیشنهاد سبک و ارزان برای یک آخر هفته سرگرم‌کننده

در این مطلب تصمیم داریم چند مینی سریال پیشنهاد بدهیم، شاید هم پسند کردید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/11/6