برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 1 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

آقای همایون شجریان با احترام؛ لطفا دیگر کارِ آن خانم را نخوانید

همایون شجریان، خواننده سرشناس و فرزند استاد محمدرضا شجریان در حاشیه کنسرتش که در کانادا برگزار شده است ترانه خاطره انگیزِ هایده، خواننده زن قبل از انقلاب را خوانده که ویدیوی این بخش از کنسرتش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و با واکنش متفاوت کاربران مواجه شده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/10/24

بهترین فیلم‌های تیموتی شالامی؛ گُل‌پسرِ لطیف هالیوود

در این مطلب نگاهی به بهترین نقش‌آفرینی‌های این پسر شگفت‌‌انگیز می‌اندازیم.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/10/24

نقاشی‌های باورنکردنی در حد واقعیت

گاهی اوقات نقاشی‌هایی می‌بینیم که به قدری هنرمندانه کشیده شده اند که تشخیص آن از عکس واقعی بسیار مشکل است در این مطلب هم تصاویری از نقاشی‌های بسیار طبیعی و زیبای هنرمندان نقاش را می‌بینید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/10/24

چند عادت از نسل‌های گذشته که برای نسل امروز قابل درک نیستند

ما رسومات و عادت‌هایی متعلق به گذشته از پدر و مادرهایمان به ارث برده ایم که برای نسل امروز عجیب و غیر قابل درک هستند. ما در حالی بدون فکر و از روی عادت آن‌ها را تکرار می‌کنیم که در حقیقت لزومی به انجام بعضی از آن‌ها نیست و می‌توان به راحتی این رسم‌ها و عادت‌ها را کنار گذاشت.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/10/24

برای تغییر نام خانوادگی چه باید کرد؟

قانون ثبت احوال ۵۵ ماده قانونی و سرفصل‌هایی مانند کلیات، اسناد و مدارک ثبت احوال، ثبت ولادت، ثبت وفات، ازدواج و طلاق، صدور شناسنامه، صدور کارت شناسائی ملی، نام خانوادگی، تعویض شناسنامه‌های موجود و نقل آن به دفاتر ثبت کل وقایع، تهیه مقدمات اجرای قانون و مقررات کیفری دارد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/10/24

با این اختراع، تا آخر عمر احتیاج به گوشی جدید نخواهید داشت

کمپانی چینی بتاولت (Betavolt) مدعی شده که باتری های هسته‌ای بسیار کوچکی برای گوشی های موبایل تولید کرده که توانایی تولید 50 سال انرژی دائمی را دارند!
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/10/24

طرز تهیه کاتمر، دسر خوشمزه و پرطرفدار ترکیه‌ای

کاتمر یکی دیگر از دسر‌های خوشمزه است که بومی شهر غازی عینتاب ترکیه است. این یک دسر خمیر فیلو ترد است که حاوی پسته و خامه زده شده در آن است. مردم محلی شهر غازی عینتاب روز را با این دسر شروع می‌کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند آن را در وعده صبحانه بخورند، زیرا مغز پسته باعث افزایش سطح انرژی ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/10/23

گناه فرشته این است که خیلی به سیاست فکر می‌کند!

ریال گناه فرشته حالا به قسمت چهارم رسیده و رفته رفته تکلیف موافقان و مخالفان این سریال روشن می‌شود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/10/23

برفی‌ترین فیلم‌های ایرانی؛ با حضورِ گلی، هانیه، ترانه و بیتا

فیلم‌های عاشقانه زیادی ساخته شده که همه یا بخشی از داستان آن‌ها در زمستان و در روز‌های برفی می‌گذرد، اما فقط بعضی از آن‌ها هستند به واسطه جذابیتشان بیشتر در ذهنمان مانده‌اند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/10/23

سفر به عصر قاجار، از نمایش چوب و فلک تا تفرج در تجریش

عکس نخست امروز تصویری از صحنۀ مجازات یک مرد با چوب و فلک است؛ البته با دقت در جزئیات تصویر، این احتمال به ذهن می‌رسد که این صحنه حالتی نمایشی داشته باشد. تقریبا تمام افراد حاضر در عکس من‌جمله مردی که روی زمین دراز کشیده به دوربین خیره شده‌اند؛ کسانی هم که چوب در دست دارند، حالت ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/10/23