برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 2 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

مسخره‌ترین خودروهایی که فقط برای ایرانی‌ها ساخته شده‌اند

انتشار تصاویری از خودروی جدید ایران‌خودرو به‌نام «گنو» بهانه‌ای شد تا از خودروهایی مانند آردی که ترکیب پیکان و پژو بود، پراید وانت، آریسان و ... بگوییم
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/9/1

راهکارهایی برای جلوگیری از کپک زدن ترشی

کپک زدن ترشی اتفاقی رایج است که معمولا در اثر رعایت نکردن نکاتی ساده در زمان تهیه ترشی و استفاده از آن ایجاد می‌شود. زمانی که برای نگهداری ترشی از ظرف تمیز و خشک استفاده نکنید و یا برای برداشتن ترشی از قاشق آلوده استفاده کنید، ترشی شما پس از مدت زمان کوتاهی کپک می‌زند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/8/30

ترفند غریب ساسی مانکن که کل ملت ایران را فریب می‌دهد

از روز گذشته انتشار یک پوستر در صفحه اینستاگرامی ساسان حیدری یافته یا همان ساسی (ساسی مانکن) و نشان دادن تصویر ترانه علیدوستی جنجال زیادی به همراه داشت.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/8/30

حقایق کمتر شنیده شده درباره سس مایونز

با کمی تامل می‌توان متوجه عوارض سس مایونز برای مو، پوست، کودکان و بزرگسالان و.. شد. مصرف زیاد سس مایونز به عنوان یکی از سس‌های محبوب استفاده شده در آشپزی به واسطه ترکیباتی که در خود دارد، در بدن مشکلاتی ایجاد می‌کند که درخصوص مضرات سس مایونز در این بخش به آن‌ها اشاره کرده ایم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/8/29

۵ اتفاق ناگواری که با وجود هانیه توسلی از آن‌ها جلوگیری شد

طی اتفاقات دو سال اخیر جامعه ایران، ابعاد زیادی از جامعه تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که هنر و سینما، یکی از مهم‌ترینِ آنان بود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/8/29

بزرگ‌ترین گورستان هواپیما در جهان

این گورستان هواپیما مساحتی تقریبا ۱۰.۵ کیلومتر مربعی را اشغال کرده و میزبان بیش از ۴۰۰۰ هواپیما و ۱۳ وسیله نقلیه هوافضا از نیروی هوایی، ارتش، گارد ساحلی، نیروی دریایی، تفنگداران دریایی و ناسا آمریکا است. بزرگ‌ترین گورستان هواپیما در جهان در پایگاه نیروی هوایی دیویس مانتن قرار ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/8/29

این تست شخصیت‌شناسی، ویژگی‌های شما را لو می‌دهد!

در یک طرح تازه منتشر شده مبتنی بر توهم تصویری این ادعا مطرح شده که می‌توانید با تماشای آن تصویر به ویژگی‌های شخصیت تان پی ببرید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/8/29

در این تصویر مبهم کدام حیوان را می‌بینید؟ تیزبین‌ها پاسخ دهند

اگر از ادعاهای معقول و غیر معقول سایت‌های مختلف درباره سنجش ضریب هوشی و ویژگی‌های شخصیتی از طریق چنین آزمون‌هایی بگذریم، صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/8/29

رفتار‌هایی که شما را از ثروت دور می‌کند

وقتی صحبت از ساختن ثروت می‌شود، منطق جایگاه خود را دارد، اما به این معنا نیست که باید تمام فضا را به خود اختصاص دهد. ایجاد سرمایه به معنی ریسک کردن حساب‌شده است و گاهی منطق شما را در منطقه امنتان نگه می‌دارد. به خصوص اگر جوان هستید و در آغاز ماجراجویی، مطمئنا از ریسک کردن تجربیات ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/8/29

اقدامی که نشان می‌دهد برخی به دنبال عصبانی کردن مردم هستند

اینترنت کشور دوباره به بهانه‌های مختلف روی روند اختلال افتاده و اوضاع را از قبل، خراب‌تر کرده است. این اقدامات مخرب کار را برای کسب و کارهای مجازی دشوار کرده.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/8/29