برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 3 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

7 آگهی تبلیغاتی بامزه که هیچ‌وقت از یادمان نمی‌رود

هیچ چیز ما ایرانی‌ها را مانند مرور یک خاطره دل‌شاد نمی‌کند. هر اسمی و بو و مکانی ما را به یاد یک خاطره می‌اندازد و یادآوری خاطرات همیشه برای مردم ما دلنشین و جذاب بوده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/28

رابطه پنهانی ترانه علیدوستی با نوید محمدزاده لو رفت!

بعد از برادران لیلا و جنگ جهانی سوم فیلم تازه مانی حقیقی یکی دیگر از فیلم‌های مهم این سال‌های سینمای ایران است که نسخه باکیفیت آن قبل از اکران رسمی، سر از فضای مجازی درمی‌آورد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/28

طرز تهیه پیراشکی با خمیر یوفکا؛ خوشمزه و مجلسی

پیراشکی جزو یکی از غذاهای فست فودی محسوب می شود که میان کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد. این غذا بسیار سریع حاضر می شود و شما می توانید به راحتی با موادی که دوست دارید آن را تهیه کنید. اگر میهمانی یا دورهمی خاصی دارید و تصمیم به ایجاد تنوع در منوی پذیرایی خود گرفته اید، پیشنهاد ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/27

شکلاتی که در گلوی کاسترو گیر کرد و منجر به قتل شد!

از اهالی برترین‌ها خواسته‌ایم، هر کدام از فیلمی بنویسند که تاثیری خاص روی نگرششان گذاشته، در اولین سری از این مطالب به سراغ جناب آقای سیامک رحمانی رفته‌ایم
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/27

عجیب ترین صفحات مجازی

عجیب‌ترین صفحات مجازی با ایده‌های سرگرم کننده و در برخی مواقع مضحک تلاش می‌کنند تا مخاطبان را به صفحات خود بکشانند. در روز‌هایی که فضای مجازی به مجرایی برای کسب درآمد بدل شده است بدیهی است که کاربران به فکر ایده‌های عجیب بیفتند تا مخاطبان بیشتری به دست بیاورند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/27

فوتبال آمریکایی خطر ابتلا به پارکینسون را افزایش می‌دهد

براساس مطالعه‌ای جدید بازی کردن فوتبال آمریکایی ممکن است خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش دهد. یافته‌های جدید مرکز حرفه و آموزش فنی دانشگاه بوستون (CTE) نشان می‌دهد که فوتبال آمریکایی ممکن است خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش دهد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/27

آیا گرما بر عملکرد خواب تأثیر می‌گذارد؟

اگر اخیراً متوجه شدید که الگوی خواب شما در فصل تابستان با سایر فصول متفاوت است، تنها نیستید. تحقیقات نشان می‌دهد که تغییرات فصلی می‌تواند بر تمام عادات، اعم از خلق و خو و ساعت خواب گرفته تا بروز اختلال در خواب، تأثیر بگذارد. تابستان نیز به نوبه خود، با طولانی شدن روزها، گرمای هوا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/27

کدام حیوانات بیشتر از همه بدون غذا دوام می آورند؟

اغلب حیوانات بیشتر از یکی دو روز بدون غذا دوام نمی آورند، اما حیواناتی هم هستند می توانند بدون خوردن غذا یا حتی نوشیدن آب ماه ها یا حتی سال ها زنده بمانند.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/27

اولین چیزی که در تصویر می بینید شخصیتتان را فاش می‌کند

اینکه خودمان را کامل نشناسیم یک موضوع رایج است و بدون شک کل زندگی ما پر از تلاش برای خودشناسی خواهد بود.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/27

تصاویر تصادفی از گربه‌ها؛ در ذهن گربه‌ها چه می‌گذرد؟

گربه‌ها با منطق گربه‌ای‌شان شناخته‌شده هستند؛ و رفتارهایی نشان می‌دهند که با عقل سلیم و هر چیزی که انسان‌ها فکر می‌کنند در ‌مورد آن‌ها می‌دانند، مطابقت ندارد.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/27