برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 3 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

طرز تهیه انواع غذا‌های خوشمزه و آسان با سیب زمینی

سیب زمینی از جمله گیاهان بسیار پرکاربرد در صنایع غذایی سرتاسر جهان است که علاوه بر طعم خوب و پخت راحت، مواد مغذی و کربوهیدرات را در خودش جای داده است. غذا‌های متنوعی با سیب زمینی تهیه می‌شوند که در ادامه این مقاله سرپوش به تعدادی از خوشمزه‌ترین آن‌ها اشاره می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

طرز تهیه خوراک جگر مرغ با رب انار

ساندویچ جگرمرغ با رب انار یکی از دستور‌العمل سریع و آسان و با طعم لذیذ است و از آنجایی که منبع طبیعی آهن است دارای فواید تغذیه ای بسیار مهمی برای بدن می‌باشد.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

طرز تهیه بستنی ‌‌لیمویی به دو روش ساده

بستنی لیمویی ... دسر سرد با طعم با طراوت و لذیذ لیمو را به راحتی درست کنید. طرز تهیه دسر بستنی لیمویی را امتحان کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

طرز تهیه ته‌انداز مرغ با شوید؛ شیک و مجلسی

شما می‌توانید نیمی از برنج را زعفرانی کنید و نیمی را ساده قرار دهید و روی مرغ ریخته و بگذارید تا پخته شود. برای پخت ته انداز مرغ با شوید حتما باید از شعله پخش کن استفاده کنید، زیرا باید مرغ با حرارت کم پخته و برشته شود. شما می‌توانید از هر قسمت مرغ که دوست دارید استفاده کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

با نحوه صحیح خشک کردن انبه آشنا شوید

انبه حاوی مواد مغذی خیلی بالایی بوده و به بسیار پرطرفدار است. این میوه دارای مقادیر بسیاری فیبر، ویتامین A و قند طبیعی است و خوراکی فوق العاده برای یک میان وعده مقوی محسوب می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

هفت هدیه فراموش‌نشدنی از هفت زنی که اصلا معمولی نبودند

استقبال از فیلم باربی (Barbie) به کارگردانی گرتا گرویگ بسیار خوب بوده و برای شرکت برادران وارنر رکوردشکنی کرده است.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/5/12

همه چیز درباره فاجعه زیردریایی تایتان

زیردریایی تایتان که برای یک ماجراجویی مهیج به تماشای تایتانیک رفته بود، در سرنوشت اندوهناک کشتی تایتانیک شریک شد. پنج نفر از علاقه‌مندان به ماجراهای کشتی تایتانیک با این زیردریایی که ساخته شرکت اوشن‌گیت بود، روانه آب‌های عمیق اقیانوس اطلس شدند، اما هیچوقت بازنگشتند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

۱۴ مورد از عجیب‌ترین اسرار قطب جنوب که نمی‌خواهند شما بدانید

قطب جنوب مکانی است که در دهه‌های مختلف ذهن مردم را به خود مشغول کرده و همیشه پر از راز‌های نگفته و اسرار پنهان بوده است. از اولین کاشفان تاریخی در دهه‌ی ۱۸۰۰ تا دانشمندان جسور امروزی، عجایب مختلفی را در این منطقه دیده‌اند که حتی روحمان هم از آن‌ها خبر ندارد. اسرار قطب جنوب از ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

روش عجیب این پیرمرد هندی برای اثبات عسل اصل

این پیرمرد هندی با این شیوه عجیب به مشتریانش ثابت می کند که عسلش طبیعی و اصل است. به علت تقلب‌ها و شیوه‌های نادرستی که سالانه در تهیه و تولید عسل اتفاق می‌افتد، یکی از دغدغه‌های افراد هنگام خرید، به ویژه اگر به دنبال خواص درمانی عسل باشند، این است که آیا عسلی که می‌خرند واقعا ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12

چه ساعتی از روز روی ترازو برویم؟

بهترین وقت برای وزن کردن چه زمانی است و هرچند وقت یک‌ بار باید خود را وزن کرد؟ چگونه می‌توان از رفتن روی ترازو و وزن کردن خود برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کرد و همچنین درباره سایر تغییرات رفتاری که می‌تواند به کسب نتایج مطلوب‌تر در درازمدت منجر شود، صحبت می‌کند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/5/12