برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 3 مهر 1403
عناوین خواندنی ها

معمای ساده ریاضی در 5 ثانیه!

برای حل این معما از زمان مطالعه شرح سوال فقط 5 ثانیه زمان خواهید داشت/ رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/4/12

شب ادراری کودکان نگران کننده است؟

آنچه در خصوص شب ادراری کودکان نگران کننده است تداوم این موضوع بعد از پنج تا شش سالگی است که در آن صورت باید به پزشک مراجعه کرده و برای درمان آن اقدام کرد. برای شناخت دقیق علل و عوامل شب ادراری و چگونگی درمان آن با یک فوق تخصص بیماری‌های کلیه کودکان به گفت‌وگو نشستیم.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/12

طرز تهیه غذای ساده و ارزان برای نهار و شام

سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی می‌باشد.شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/11

7 راه حل برای این که شب‌ها را خیلی بیشتر خوش بگذرانید

همه‌ ما ممکن است زمان کافی برای دیدن سریال‌های طولانی را نداشته باشیم و بخواهیم برای لذت بردن از اوقات فراغت بهترین مینی سریال‌ها را دانلود کنیم
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/4/11

کپیِ داغان شادمهر عقیلی با این تصاویر سوژه شد

پلی‌لیست جدید امیر نعمتی با ترک‌هایی از حمید عسکری، محسن یگانه، حمید هیراد و فرزاد فرزین پیش روی شماست.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/4/11

جاذبه گردشگری متفاوت در آرژانتین

نمکزار سالار د آریزارو (The Salar de Arizaro) در آرژانتین میزبان یکی از دیدنی‌ترین ساختار‌های طبیعی جهان به نام کونو د آریتا (Cono de Arita) است. این ساختار در نگاه نخست مانند یک هرم به نظر می‌رسد. کونو د آریتا از سنگ‌های آتشفشانی و نمک تشکیل شده است. این ساختار مخروطی حدود ۲۰۰ متر ارتفاع و قطری ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/11

عنکبوت گرگی و رقص پا برای جفت گیری

عنکبوت‌های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می‌گذراند. رنگ‌های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می‌کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند. عنکبوت گرگی به نوعی دونده دنیای عنکبوت‌ها محسوب می‌شود.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/11

روزهای هفته اگر آدم بودند، شبیه تصاویر زیر می‌شدند

یک تصویرگر در یک پست جالب در صفحه اینستاگرامش روزهای هفته را به شکل آدم در آورده است. وی در یک پست جالب در صفحه اینستاگرامش روزهای هفته را به شکل آدم در آورده است. علی میری، تصویرگر و نقاش مشهدی را با نقاشی‌های دیجیتالش از خاطرات خوب دهه ۵۰ و ۶۰، می‌شناسند.
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/11

اگر انسان‌ها نبودند، کدام حیوان بر کره‌زمین حکومت می‌کرد؟

اگر کره زمین را هنگام شب از ایستگاه فضایی بین المللی تماشا کنید، می توانید چراغ های شهرها را از فضا بینید.
منبع: برترینها
تاریخ: 1402/4/11

زوج درمانی گاتمن از کجا آغاز شد؟!

روش زوج درمانی گاتمن، یک رویکرد مؤثر در زمینه درمان زوجین است که شامل ارزیابی دقیقی از روابط آن‌ها می‌شود. تراپیست‌ها می‌توانند با یادگیری تکنیک‌های زوج درمانی گاتمن، در این زمینه مهارت کسب کنند و زوجین نیز با مراجعه به این کلینیک ها، از طریق جلسات روانشناسی و بهره‌گیری از ...
منبع: تابناک با تو
تاریخ: 1402/4/11